donderdag 25 mei 2017

Bloghop Dutch Doobadoo - By the sea

Er is weer heel veel leuks uitgekomen en dat willen we jullie laten zien door een bloghop.
En zoals jullie gewend zijn, kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo materialen mee winnen. Dus doe gezellig mee!



Wat houdt de bloghop in?
Ga tussen 25 mei t/m/ 27 mei langs de blogs van de design team leden van Dutch Doobadoo en laat op elk blog een leuke reactie achter.

De volgorde van de bloghop is:
Jolanda Bergmans - Janet - Astrid - Tineke (je bent nu hier) - Monique - Hanny - Anke - Carla - Jolanda de Ronde - Corry - Finish Dutch Doobadoo blog

Als je bij iedereen een reactie hebt achter gelaten, ga je naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Als het goed is, kom je bij Astrid vandaan. Zo niet, ga dan even terug naar het blog van Dutch Doobadoo om de juiste volgorde aan te houden.

Dit is mijn creatie geworden:


Mijn creatie is een nautische kaart die ik heb gemaakt met shape art Frame.
Een afbeelding van Mattie in een mooi vierkant frame was het uitgangspunt. 
Het nieuwe designpapier "Legends of the Sea" van Pion Design past er mooi bij.
Om de afbeelding heen zijn een stuurrad, anker, scheepstouw, vuurtoren, strandstoel, wat takjes te zien.
Bovenin nog een kokmeeuw, visnet en een tekst.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1279 Tiny's ocean set, CR1405 Nautical rope, CR1409 Tiny's Fishnet, CR1410 Tiny's lighthouse
Creatables: LR0232 Anker, LR0417 Porthole, LR0424 Bear chair, LR0470 Anja's Frilly square
Knipvel: MB0166 Mattie's Mooiste Harbor


Je kunt nu weer verder hoppen en naar Monique gaan. 
Vergeet niet om bij iedereen een reactie achter te laten en te eindigen op het blog van Dutch Doobadoo om kans te maken op die leuke prijs!
Veel plezier tijdens deze bloghop en ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren met de nieuwe collectie!

23 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke,
    In 1 woord prachtig! Ik ben gek op de zee en het strand en hier word ik helemaal blij van.
    Groet, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke, het strand/ zee thema is echt jou ding. Je creaties vind ik ook erg leuk. De ddb mal komt ook hier echt tot zijn recht. Bedankt en groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful details on a wonderful card! I really love your sea card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart Tineke! Dan krijg je toch zin de zomer?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt Tineke.
    Zo leuk met alle nieuwe materialen op deze mooie vormkaart.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart weer Tineke. Leuk model ook weer van DDD. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart is het, en die mal van ddb is ook al zo leuk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Heel veel mooie details.
    Een feest om naar te kijken.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave zomers kaartje heb je ervan gemaakt. Een feest om naar te kijken. groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb jij het toch druk met DT werk en nog twee bloghop creaties!
    Deze is zoals we vsn je gewend zijn echt weer zo schitterend!
    Dat je steeds weer zulke mooie maritieme creaties voor elkaar krijgt super knap!
    Mooi gebruik van de nieuwe spullen weer!
    Fijne dag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze nautische kaart leuke details er op prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi deze nautische kaart leuke details er op prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, een hele mooie zee kaart! Als ik deze kaart zie denk ik gelijk aan Texel, mijn favoriete vakantie eiland! Erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, het nautische thema is echt jouw ding! Heel mooi die Frame mal.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart,tot in de puntjes,dat ben ik wel van jou gewend.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een schitterende Maritieme kaart. Door de mal heb je gelijk een elegante bovenkant, wat heb je de kaart schitterend afgewerkt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart en oh, wat is het visnet mooi!!
    Ik hou wel van het thema maritiem!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf! Vind de zee altijd een leuk thema, ook de kleurtjes kan ik me in vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik woon aan de zee, maar mijd het strand dit weekend (veel te druk). Deze kaart brengt het strand in mijn tuin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie maritieme kaart!
    Zoveel leuke details.
    Heel leuk gedaan.
    Hop ben weer weg, bedankt.
    Fijn weekend, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart met mooie mal.
    Erg leuk zijn de nieuwe materialen van Marianne Design.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wij hebben gisteren nog een mooie dag aan zee gehad...
    Prachtige creatie je zou er van in de vakantiestemming raken!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen