zaterdag 20 mei 2017

Zeehond

Bij HobbyVision is vandaag een nieuwe challenge gestart. We willen de komende maand graag ronde vormen zien.
Ik maakte als voorbeeld een ronde kaart met de nieuwe materialen van Marianne Design die volgende week in de winkel liggen. Ze zijn al wel in pre-order te bestellen.


De ronde dubbele kaart maakte ik met card art Beach ball van Dutch Doobadoo. Ik tekende de mal over op donkerblauw kraft karton en op het designpapier. Hierna knipte ik alles uit en smeerde langs de randen wat witte gesso.
Achter de opening van de patrijspoort zit een afbeelding van een knipvel van Mattie.
De kaart heb ik afgewerkt met een vuurtoren, stuurrad, scheepstouw, anker, visnet, koraaltakjes en kokmeeuwen.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1279 Tiny's ocean set, CR1405 Nautical rope, CR1409 Tiny's Fishnet, CR1410 Tiny's Lighthouse
Creatables: LR0232 Anker, LR0417 Porthole, LR0470 Anja's Frilly square (takjes)
Paper bloc: PK9146 Côte dÁzur
Knipvel: MB0166 Mattie's Mooiste Harbor

Deze kaart is ook te zien op zaterdag 27 mei in Rijssen waar ik bij HobbyVision een demo geef met Marianne Design & Dutch Doobadoo.


Op de bovenverdieping van de winkel is tevens die dag een grote opruiming!


Komt u / jij ook gezellig?

7 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje is je kaart Tineke!
    Weer veel op te zien,super gaaf weer!
    Prachtige mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende ronde kaart met het maritiem sfeertje Tineke!!
    Ik wens jullie heel veel plezier volgende week!!!
    Fijn weekend hoor....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige ronde kaart Tineke, leuk plaatje en mooie details....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuke kaart is dit geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen