woensdag 24 mei 2017

Schip ahoy!

De nieuwe materialen van Marianne Design en Dutch Doobadoo liggen bijna in de winkel.
Deze collecties zijn superleuk om te combineren met elkaar.
Ik ben er al mee bezig geweest en geef a.s. zaterdag 27 mei een demo hiermee bij HobbyVision in Rijssen.
Deze kaart gaat ook mee!


Deze maritieme kaart heb ik gemaakt met shape art Cloud van Dutch Doobadoo.
Het designpapier komt uit het bloc "Côte d' Azur".
Om de afbeelding zit een cirkel scheepstouw die ik uitgeknipt heb van de designfolder Ocean vieuw.
Langs de randen van het kraft, designpapier en cirkel heb ik witte gesso gesmeerd.
De kaart afgewerkt met zeilboot, visnet, vuurtoren, stuurrad, anker, scheepstouw, takjes koraal, kokmeeuwen en tekst. 

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1279 Tiny's ocean set, CR1405 Nautical rope, CR1409 Tiny's Fishnet, CR1410 Tiny's lighthouse
Creatables: LR0232 Anker, LR0417 Porthole, LR0470 Anja's Frilly square (takjes), LR0473 Sailboat
Design folder: DF3436 Ocean vieuw
Paper bloc: PK9146 Côte 'd Azur
Knipvel: MB0166 Mattie's Mooiste Harbor
Scrapperstouw: JU0949 Maritime rope


Ben je nieuwsgierig naar alle kaarten? Kom dan gezellig naar Rijssen!!!
Op de bovenverdieping van de winkel is tevens een grote opruimingsmarkt!!!
Ik ben benieuwd wie van jullie ik ga zien.

5 opmerkingen:

  1. Een heel leuk model is de kaart.
    Prachtig opgemaakt ,schitterend!
    Wat een super mooie mallen zijn er.
    Helaas is Rijssen wel erg ver hier vandaan.
    En vrijdag moet ik weer geopereerd worden.
    Ik hoop dat je veel belangstelling krijgt.
    Succes met workshop.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, zoals gewoonlijk!!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Ria !! erg lief van jou !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke. Wat een prachtige ship Ahoy kaart. Leuk hoor de wolk van ddb.
    Groetjes en bedankt,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen