woensdag 20 oktober 2010

Een kerstkaart en een gewonnen candy

Allereerst, dank jullie wel voor de leuke reacties op het snoesjeskaartje die ik op maandag 18 okt. j.l. plaatste. De oplettende lezer wist dat ik die dag jarig was... Allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties voor mijn verjaardag. We hebben het die dag niet gevierd omdat de rest van het gezin aan het (vakantie)werk was. Maar morgen hebben ze allemaal vrij en dan vieren we het.
Wel heb ik maandag de cadeautjes van het gezin al gekregen. Van Goris heb ik een mooi stel kleren gekregen. Jacqueline & Gert gaven een heattool. En ik krijg van ze nog een paar hobbycadeaus wat nog in bestelling is bij Marlous. Ze dachten dat het vrijdag binnen zou zijn.
Van Hilary een mooie blauwe leren tas (en ook Jacqueline & Gert hebben nog wat bijgelegd en uiteindelijk Goris de rest...) Maurice gaf een floral pons en liquid applique stift (om sneeuw te maken) en van hem krijg ik nog iets maar is ook nog in bestelling.
Na mijn verjaardag maak ik nog wel een foto.

Nu naar het kerstkaartje.. Voor de challenge van Create4fun was de opdracht om een ronde kaart te maken volgens een sketch.


Ik heb een kaart gemaakt met de creatable ~frame cirkel LR0112~ en een 3d plaatje van een vel Vintage kerst van Marianne Design. Het papier wat ik gebruikt heb is van Pinecone Press Papers.
De bloemen en de blaadjes zijn beide stanzen van Crealies. De bloemen heb ik met goud glimmermist ingespoten. En verder nog een paar plakparels gebruikt.

En ik heb de candy bij mijn naamgenootje Tineke gewonnen!!!


Voor de 1e keer een candy gewonnen en het is een schitterende candy. Vandaag lag het op de mat bij me. Prachtig dessinpapier en mooie stempels. Dank je wel Tinus!!!

Groetjes, Tineke

17 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke

    Gefeliciteerd met de mooie candy,en fijn dat je zulke mooie cadeaus hebt gekregen voor je verjaardag.
    Ik wens jullie morgen een hele gezellige dag toe.

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de candy, die ziet er leuk uit!
    Je hebt zo te lezen erg leuke cadeau's gekregen voor je verjaardag! Veel plezier ermee.
    Je kaartje is een mooie!! Mooie vorm en die takjes en de bloem maken het echt tot ewen plaatje!

    Ik zag je reactie op mijn blog n.a.v. de babystempels, dank je wel! Kom eens een kijkje nemen in mijn winkeltje. :)Maak meer dan alleen baystempels.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tinus,

    Mooie kaart heb je weer gemaakt zeg, super.
    Wat een gave kadootjes heb je al gekregen zeg enne veel plezier hoor met je gewonnen candy ;)

    Groetjes Tinus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tineke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met je candy, jij word van de week erg verwend hoor. En ik wens je morgen een gezellige dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en niet te vergeten, ik vind je kaart erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Tineke en met je blog candy.
    Je kaart is schitterend,mooi plaatje en papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je prijs! Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de challenge bij Create4fun, wens je heel veel succes!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kerstkaartje en gefeliciteerd me je candy.
    Wat een leuke spulletjes,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kerstkaartje, gefeliciteerd met je prijs, kun je weer veel moois mee maken.
    fijne verjaardag morgen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,

    Gefeliciteerd met de gewonnen candy. Ik had je maandag al een fijne dag gewenst, maar donderdag ook nog een gezellige dag. Groetjes Marieke W.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Nou kan niet op zeg wat wordt jij verwend van de week
    Heerlijk zeg al die mooie cadeaus,en nog een mooie candy gewonnen, gefeliciteerd hoor.
    Geniet er maar lekker van en morgen een hele fijne dag toegewenst.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met het winnen van die gave Candy, veel plezier ermee Tineke, en je kaartje wat is die mooi, schitterend die bloemen.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi,

    wat een schitterend kaartje heb je gemaakt zeg!!!! En een prachtige candy gewonnen, leuk hoor zo'n extra verjaarskadootje!!! Veel plezier ermee!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje en gefeliciterd met
    het winnen van de super mooie andy. En volgens mij heb je hele gave cadeua gekregen, ben benieuwd naar de foto

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Tineke!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Tineke
    Zo jij bent verwend zeg en nog van die mooie cadeaus zeg geniet er van en veel plezier er mee ook nog een candy gewonnen het kan dus deze week niet op voor je.Het is je gegund hoor en hopelijk veel plezier er van.ook vind ik je kaart super mooi weer. Gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd met het winnen van deze mooie candy, Tineke. En een heel mooie kaart heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen