woensdag 6 oktober 2010

Kerstkaartjes

Vorige week kwam ik in de kast mijn Derwent pastelpotloden tegen. Pfff...ik heb wel eerst de doos af moeten stoffen....:)Zo lang zijn ze niet gebruikt. Maar ik was het kleuren niet verleerd.


Het papier wat ik hier gebruikt heb, is ~Snow much fun~ van Three bugs in a rug. De wantjes heb ik uitgeknipt van dit papier en met een beetje kit opgehoogd. De sneeuwvlok is van Pickup. En de tekststempel is van C.C. designs.


Dit schattige beertje is een stempel van Lily of the Valley. Ik zag er een kaartje mee bij mijn blogvriendin Krista en zij was zo lief om een paar afdrukjes te suren naar me. Nogmaals bedankt Krista!
Het papier wat ik hier gebruikt heb, is uit een blokje ~Mitten Weather~ van Cosmo Cricket. De plaksterretjes zijn van Marianne Design en waar de tekststempel van is, weet ik zo gauw niet.

Groetjes, Tineke

22 opmerkingen:

  1. Wowww these are both so sweet Tineke!!!
    Lovely designed and beautiful details!!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaartjes heel mooi gekleurd
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten Tineke! Vooral die eerste is super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig Tineke! heb trouwens een Award voor je klaar staan!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn 2 hele lieve kerstkaartjes Tineke.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat zijn 2 prachtige kaartjes Tineke, super!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super zijn ze weer Tinus je bent echt goed bezig meid ;)

    Knuf Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw Tineke, wat een gaaf kaartje heb je er mee gemaakt!! Leuk hè, weer eens kleuren met de potloodjes! Het eerste kaartje is ook super trouwens!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee supergave kaartjes heb je gemaakt Tineke!!
    groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaartjes heb je weer gemaakt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze zien er weer lief uit, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes hoor, Tineke, je hebt snel weer een nieuwe af, knap hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaarten Tineke heel mooi van kleuren Prachtig.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauuuw Tineke wat zijn het weer prachtige
    kaartjes geworden, echt super

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi,

    wat een schitterende kaartjes Tineke!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooi Tineke, mooie papiertjes ook, vooral van die onderste, en wat een schattig stempeltje is het hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw ze zijn weer prachtig Tineke!!!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaarten heb je gemaakt, mooi hoor je kleurwerk!! Lekker uit het stof laten die doos ;-) Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaarten heb je weer gemaakt en die dodderige wantjes maken het wel heel erg lief.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HOi Hoi Tineke,

    Ik vind het super kaarten zeg ;) zit hier helemaal te genieten. Zo zie je maar wie wat bewaard (potloden):) whahaah, heeft nog wat! Je kaartjes hebben een super leuke lay out :) heb ze eventjes bestudeerd :) top!!!!!!!
    En leuk je eventjes snel te hebben gezien bij de demodaagjes.

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaarten.

    U hebt op 5 oktober een berichtje achtergelaten voor de bloghop ,ik zag net met het controleren dat u nog geen volger bent van mijn blog.
    U kunt u nog aanmelden als volger voor de bloghop tot morgen.Op 13 oktober worden de winnaars bekend gemaakt.

    gr miriam dt crealies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat jammer dat ik je niet gezien hebt. Volgende keer misschie beter.
    Je kaartjes zijn echt heel mooi, prachtig papier!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen