vrijdag 1 oktober 2010

Bloemstuk

De laatste dagen weer telkens wat geborduurd. En gisteravond heb ik het kaartje afgemaakt. Ik vind het heerlijk om af te wisselen want ook scrappen en kadofreubels maken doe ik graag. Maar borduren doe je sneller tussendoor.
Woensdag heb ik een behandeling aan mijn spataderen gehad en moet dan veel lopen. Kon dus niet op m'n gemak gaan scrappen of i.d. want dan zat ik te lang achter elkaar. Dus telkens een stukje geborduurd en weer wat anders gaan doen.



Het kaartje is met een patroon (HV-090) van Jenine van Hobby Vision geborduurd en doet mee aan de wedstrijd op haar club.
Het 3d plaatje is van één van de nieuwste vellen van Mattie. Het staat op een kerstvel maar vind dit eigenlijk geen kerstplaatje... 'k Heb er nog geen tekst opgezet maar wat vinden jullie? Ik hoor het graag!
En leuk de berichtjes te lezen die jullie schreven over het kauwgompakje....Bedankt meiden!

Groetjes, Tineke

24 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    prachtig kaartje Tineke!!! Vind het ook niet echt een kerstplaatje... hij kan verder volgens mij overal wel voor.

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn en blijven mooi de borduurtjes,
    deze ook!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is a dream, so beautiful, really fantastic !!!

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is een mooie kaart Tineke!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem helemaal geweldig en dit kan
    je voor verschillende doel eindes gebruiken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat mooi en wat een borduurwerk.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig borduurwerk Tineke!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje weer Tineke,wat kan jij mooi borduren!!.
    Ik vind het niet echt kerst, kan voor de rest voor alles, HG, VHBeterschap zoveel jaar getrouwd.

    Fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart weer Tineke, kan voor veel gelegenheden gebruikt worden, zou er nog geen tekst opzetten, misschien in de binnenkant, anders wordt het zo druk, of een klein labeltje aan de strik.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi Tineke.

    En hopelijk een spoedig herstel van je benen. Vervelend is het wel, maar hoop dat het zeker niet voor niks is geweest

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Kaartje Tineke,
    Ik zal er niets meer aan doen hoor, ik vind hem helemaal af zo.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig borduurwerk Tineke, en de kleuren zijn zo mooi warm, heel veel succes met de wedstrijd!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een pracht kaart heb je weer gemaakt!
    Hele mooie kleuren ook!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterend kaartje weer Tineke!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje weer Tineke en ik vind het ook niet echt een kerstplaatje meer voor zomaar een kaartje of voor sterkte ofzo of een ouder iemand. Gaat het goed met je benen nu of erge last van?
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Tineke mooie warme kleuren en net wat je zegt niet echt een kerst plaatje.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart hoor Tineke, ik las dat je een behandeling aan je spataders hebt gehad, ik moet 25 november, vorige jaar mijn ene been, en nu mijn andere been. Ik hoop dat het wat geslaagd is, vaak komen er na verloop van tijd weer anderen op. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend kaartje, Tineke en 'k vind het ook helemaal geen kerstplaatje en heb er ook een gewoon kaartje van gemaakt ;)

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk borduurtje weer tussendoor zeg. Erg mooi in deze herfstkleuren.
    Het kaugumpakje hieronder had ik gemist. Die is ook gaaaf zeg. Erg leuk gemaakt. Enne..kaugum is veel gezonder als appeltaart hihi.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel mooi Tineke, voor mij mij kan het plaatje overal voor dienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Its gorgeous Tineke, love the stitching detail!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart Tineke,mooi plaatje.
    Prachtig heb je dat geborduurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind hem prachtig groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen