vrijdag 15 oktober 2010

Kadoosje

De moeder van Maurice z'n vriend Mark is vandaag jarig. Gefeliciteerd Joanneke! Als het regent en zij met de auto naar school gaan, mag Maurice altijd met hun meerijden naar school. Wij hebben 1 auto en die neemt Goris mee voor zijn werk. Omdat we dit zo waarderen, wilden we haar een cadeautje geven.
Ik wist dat ze ook scrapt maar wat heeft ze wel en wat niet? Heel fijn voor mij kwam ik haar tegen op de demodag bij Marlous en zo kwam ik erachter wat ze nog graag wilde hebben. Ze is weg van de stempels van Different Colors en heb er een paar voor haar gekocht met een wit inktkussentje.
Maar uiteraard wilde ik er een mooi pakje van maken en dit hieronder is het geworden.



Het klinkt misschien eentonig maar...het papier is weer van Tilda. Het roosjesvel komt uit ~Angel Love~ en de bloemen uit het ~Classic~ blok.
De bloemen en de blaadjes zijn gemaakt met stanzen van Crealies. Het ronde randje langs het vintageplaatje is gemaakt met een creatable van Marianne Design.
De vlinders zijn met een stans van Joy gestanst en het labeltje heb ik uitgeknipt wat ook uit het Tildablok komt van de roosjes. De tekst is een stempel van Hero Arts.
Op de bloemetjes en vlinders heb ik glimmermist gespoten maar op de foto is daar niet veel van te zien jammergenoeg.
Het patroon van het doosje is een gekocht patroon van Rayer.



Hier kun je beter zien hoe het aan de zijkant eruit ziet.



Een close-upje van de bloemen en het vintageplaatje.

Maurice is het cadeautje vanmorgen wezen brengen. De school was vrij vandaag omdat er een juf trouwde. Joanneke was er erg blij mee en belde later op om te bedanken. Maar wij bedankten juist haar...;)

Dank jullie wel voor jullie reacties op het notitieboekje.

Ook vond ik het tijd voor een nieuw layout. Deze heeft Ingrid van Cute-bloglayouts weer voor me gemaakt. Ze is zo razend snel!!! Dank je wel Ingrid!

Groetjes, Tineke

24 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschoon "kadoosje" en super mooi afgewerkt.
    Ook al je creaties van de afgelopen tijd zien er stuk voor stuk toppie uit hoor.

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig cadeautje, werkelijk schitterend.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW Tineke dat zier er echt prachtig uit zeg!! Daar zal ze vast heel blij mee zijn! Wat zijn de kleuren die je hebt gebruikt schitterend bij elkaar!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er schitterend uit. en tildapapier verveelt nooit hoor.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super Tineke, heel mooi met de zelfgemaakte bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh wat mooi zeg!!! Wat heb je dat prachtig gemaakt!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een heel mooi cadeautje zeg, daar zal ze incl. inhoud heel blij mee zijn.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een schitterend doosje zeg. Dat is al een cadeautje op zich.

    XX Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow dat ziet er weer super uit Tineke!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo Tineke
    je heb er weer wat moois van gemaakt.En och een keertje een gekocht patroontje(voorbeeldtje) moet kunnen hoor.Ik vind het weer een topper
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig Tineke wat een schitterend kado doosje is dit.
    Prachtig de kleuren combinatie en ik vind je bloemen ook heel mooi.
    En de inhoud is ook al zo super want die stempels zijn zo mooi hé.

    Groetjes Jannie.

    Ps antw Klopt Tineke de vlinders op de tasjes van mij zijn van Joy en die op het laatste tasje is van MC Gill.Maar hij embost niet hoor.Hij staat bij Marlous op de site.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kado doosje en ik snap
    dat ze daar heel blij mee was.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tineke, wat heb jij altijd leuke ideeen en wat heb je dit weer mooi gemaakt. Leuk dat er meerderen zijn in je omgeving die van dezelfde hobby houden als jij dan word het makkelijker om wat te geven. Groetjes en een goede zondag toegewenst. Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke

    2 cadeautjes in 1 want de verpakking vind ik al een cadeau op zich.
    heel erg mooi gemaakt

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kadootje,
    daar zal ze wel blij mee zijn zeg!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. NOu zeg Tineke :) ik heb het eens goed bewonders, wat ontzettend mooi zeg!!!!! Heerlijk al die details, bloemetjes, vlinders, kantje en het dotjes van een vintage plaatje echt in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke,
    wat een schitterend cadeaudoosje! Wie zou daar nu niet blij van worden!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een schitterend kadoosje gemaakt.
    Mijn complimenten.
    groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tineke,

    Wat een gezellig blog heb je.
    Je kaartjes zijn schitterend en ook de andere creaties een lust om naar te kijken.
    Ik ben volger bij je geworden en heb je bij mijn favoriete blogs gezet.
    Een fijn weekend nog.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig doosje en het papier
    ooooooh zo geweldig,
    ik ben er ook zo gek op!

    Fijn weekend verder

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een prachtig kadoosje. Kan me voorstellen dat ze er blij mee was!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen