donderdag 28 oktober 2010

Melkpakje

Voor de challenge bij Create4fun is de opdracht deze week om een melkpakje te maken.
Ik ben gek op kadoosjes en deze nog niet eerder gemaakt. Maar eens moet de 1e keer zijn. En 'k weet nu al dat het niet bij deze blijft...


Een vriendin van ons was maandag jarig en viert het zaterdag. Ik wil dit aan haar geven en heb er een heerlijk geurend stuk zeep, verpakt in organza, in gedaan. Erbij doe ik geld waar ze zelf iets leuks voor kunt kopen. Ze weet niet van het bestaan van mijn blog...(hoop ik)
Het papier is weer van Tilda. Het roosjesvel komt uit ~Angel Love~ en de bloemen uit het ~Classic~ blok. De bloemen en de blaadjes zijn gemaakt met stanzen van Crealies.
Voor de foto heb ik het er ff naast gezet.


Ook nog het verpakte stuk zeep apart op de foto.


Bedankt voor het kijken en een gezellige avond!

Groetjes, Tineke

24 opmerkingen:

  1. Super leuk idee! Wat een leuke blog heb je! Ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend doosje tineke mooi papier
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig melkpakje Tineke
    leuke inhoud ook, daar zal je vriendin vast er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een gaaf cadeau om te krijgen zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk melkpakje, en mooi met dat Tilda-papier, ik heb hem vanavond ook afgemaakt, en ik moet eerlijk zeggen, dat ik die van mij ook mooi vind, eigenlijk te mooi om weg te geven, ik hoop dat je binnenkort die van mij ook zult bekijken, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tineke, je cadeaudoosje is prachtig geworden! Leuk dat je mee doet met de cahallenge. Ik wens je heel veel succes!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het doosje prachtig geworden!!
    Dat is super om te geven, maar om te krijgen.....nog veel leuker;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwwwwwww zeg, wat schitterend helemaal geweldig en wat moet dat leuk zijn om kado te krijgen.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig pakje Tineke en dan de in houd heerlijk ik wil ook wel je vriendinnetje zijn hiii.
    Prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Tineke wat een prachtig pakje, heel erg mooi.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wwwaauuuwww wat prachtig heb je dat gemaakt zeg!!! Wat zal je vriendin daar blij mee zijn!! En nu maar hopen dat ze inderdaad niet op je blog komt kijken......

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauuuw wat en schitterend melkpakje is dit en wat zal ze daar blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schbitterend melkpakje en wat zal het lekker ruiken.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww dat is gaaf zeg Tineke! Leuk om kado te krijgen!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauuuu supper mooi melkpakje ben zelf ook helemaal weg van het tilda papier vindt het soms zonde om te gebruike grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, schitterend zeg!
    Het Tilda papier leent zich werkelijk voor alles, het is echt 'n super mooi cadeau zo!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OOH Tineke wat heb je weer een schitterend cadeau gemaakt.
    Daar zal je vriendin wel heel blij mee zijn. En een stuk heerlijk ruikende zeep is altijd welkom.

    Fijn weekend Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh wowwww Tineke,Wat schitterend gemaakt,dat papier is toch zo mooi. Dat verveeld nooit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. HOi Tineke,

    Wouw het is gewoon romantisch om te zien, zo mooi heb jij deze melkpak gemaakt!!! Echt werelds mooi!!!!!!!!!!!!!!! Mijn complimenten. En de crealies bloem en blaadjes heb je ook zo mooi bewerkt en het melkpakje mee versiert!!!

    Hugs
    Syl

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tineke, wat een prachtige ceadeaudoosje heb je gemaakt. Zoooooooo mooi en eigenlijk zonde om weg te geven ;-).

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is gaaf Tineke, zo mooi gemaakt met romantisch papier en versierd met zulke mooie bloemen, echt super! Je zal het maar kado krijgen met zo'n lekker stuk zeep!!!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow Tineke, dat ziet er echt prachtig uit!!!
    Zo'n melkpak heb ik ook nog nooit gemaakt, maar het lijkt me heel erg leuk om te doen.
    Nog 1 volger erbij en je zit op de 100! :-))
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen