maandag 3 januari 2011

De beste wensen...

Het nieuwe jaar zijn we weer ingegaan. Ik wil jullie dan ook allemaal het allerbeste toewensen.
Ik heb nog een kerstkaartje om te laten zien wat ik vorig jaar (vorige week..hihihi..;) gemaakt heb. 't Klinkt altijd zo raar....


Het idee van deze kaart heb ik opgedaan tijdens het bloghoppen. Alleen weet ik niet meer op wiens blog het was...sorry.
De kaart is van kraftpapier en het dessinpapier is van ~Noel~ van Bo Bunny. De stiksteekjes heb ik met de hand gedaan. Waar het muzieknotenpapier van is, weet ik niet meer. De tekst is een stempel van Eline Pellinkhof en heb ik uitgestanst met een nestabilities. De hulstblaadjes en kerstklokken heb ik uitgeknipt. Ik had ze eerst overgetrokken m.b.v. een "oude" achtergrond embossingmal van Anja van Laar, AE1211.
Op de klokken en de tekst een beetje liquid applique gedaan en er wat glitterembossingpoeder overheen gestrooid. Op de hulstblaadjes een paar plakparels geplakt om het effect van de besjes te krijgen. Verder een rood/wit geblokt lint gebruikt en een strik ervan gemaakt en vastgezet met een parelbrad.

18 opmerkingen:

  1. Dat is weer een supers kaartje geworden Tineke!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Tinus dat ziet er weer gaaf uit meid! Mooi gemaakt hoor, de hulstblaadjes vind ik gaaf zo in de hoek.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke, allereerst voor jou en je gezin een goed en gezond 2011 toe gewenst.
    En dat het voor jouw maar een heel creatief jaar mag worden.

    Je begint al goed want het is weer een heel mooi kaartje.
    Heel leuk die herfst blaadjes en de kerst klokken.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Tineke het is weer eens iets anders heel sjiek hoor.

    Ik wens jou en je gezin een gezond liefdevol en creatief 2011 toe.
    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Tineke, voor jou en je gezin ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    Ook een heel gelukkig en gezond nieuw jaar!!!
    Wat anders is je kaart maar wat is ie mooi zeg!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk ook de beste wensen voor het nieuwe jaar,
    ik vind je kaartje superleuk geworden.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Tineke, allereerst de beste wensen. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook voor jou een mooi, creatief nieuwjaar.
    je kaart vind ik super, een heel mooi geheel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke, eerst nog de beste wensen voor 2011!
    Je kaart is super leuk geworden, mooie details.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, maar deze maag ook wel gezien worden! Heel mooie kerstkaart en die heb je maar alvast...:)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ten eerste de beste wensen voor het nieuwe jaar Tineke!!
    En je kaartje is echt schitterend geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart, je hebt weer een leuk begin voor de komende kerst, jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar, ik ben misschien wel wat laat, wij zijn momenteel bezig met het schuren van de hal en keuken, alles moet weer geverfd en behangt worden. groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje en ik wens jou en je familie ook een heel gezond en creatief 2011

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstkaart Tineke,we kunnen er niet vroeg genoeg mee beginnen niet waar?!!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Tineke
    De aller beste wensen voor het nieuwe jaar,
    Wat een prachtig kerstkaartje, mooi zeg die diepgroene ondergrond, alles komt zo mooi tot zijn recht.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Voor jou ook de beste wensen Tineke,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen