vrijdag 7 januari 2011

Koffiemok

Vandaag is onze a.s. schoonzoon jarig. Uiteraard moest er voor hem ook wat worden gemaakt. Tja, wat moet je nu voor een knul maken? Ik heb er dan ook flink over nagedacht... Maar uiteindelijk wist ik wat het worden moest ;)


Gert is stapel op koffie. Je kunt hem er echt voor wakker maken, dus vandaar een koffiemok. Het patroon komt bij Kitty vandaan. Het papier van Graphic 45 is zo super geschikt voor mannen. Jammer genoeg heb ik er niet veel meer van. Het is dan ook intensief gebruikt...
De tekst is een digi en komt hier vandaan. Ik heb em uitgestanst met een shapebilities ~fancy tag~. En de mok gevuld met toffifee's. Hij was er erg blij mee.
We gaan nu zijn verjaardag vieren.

Ook heeft Ingrid weer een prachtig layout voor mijn blog gemaakt. De kerstdagen liggen tenslotte achter ons dus tijd voor een nieuw layout. Dank je wel hoor Ingrid!!

24 opmerkingen:

  1. Woww dat is supermooi Tineke! En wat een leuk idee!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb jij het perfecte cadeautje gemaakt!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    wat heb je dat ontzettend leuk gemaakt zeg!! Wat een leuk idee!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige creatie heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt,een leuk cadeautje.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,
    Dat ziet er erg leuk uit! Gefeliciteerd!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee... een koffiemok voor zo'n koffiegek!! :-) Leuk geworden hoor!
    Je nieuwe layout is ook supergezellig! Je had hetzelfde idee als ik: nieuw jaar, nieuwe layout ;-)
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee, hoe kom je er op, erg mooi en gefeliciteerd met je a.s. schoonzoon. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een supercadeau, heel leuk zo'n koffiemok, het valt inderdaad niet mee een mannencadeau, maar dit ziet er super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super gaaf kado mooi gemaakt mooie kleuren papier heb je ook gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk persoonlijk cadeau Tineke.
    Zo kun je tenminste zien dat er over nagedacht is :)

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende creatie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem helemaal geweldig Tineke.
    Een super gaaf kado.
    Bedankt voor de link van de digi.
    Fijn weekend,groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,

    Helemaal leuk en super toepasselijk!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk Tineke. Heel erg geschikt als cadeautje voor een man. (ben nog steeds op zoek naar leuk mannenscrappapier dus ga nog eens verder neuzen)

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk idee Tineke! super gemaakt;) enne...gefeliciteerd met je as schoonzoon.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke
    wat een super leuk idee zeg die Mok, heel erg mooi gemaakt!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed geslaagd, een super leuk idee!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Tinus,

    Ik vind hem helemaal toppie, echt een leuk idee voor een man! En de inhoud jammie...........
    Wel een beetje laat maar nog gefeliciteerd met je a.s. schoonzoon.

    Groetjessssssss Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww this is brilliant Tineke!!!
    Very pretty!!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha die Tineke, wat een leuk idee van die koffiemok. Ik zag net dat je op mijn blogje was en je zei Spijkenisse, laat dat nou net mijn favoriete hobbywinkel zijn :-) Hier in de buurt is niet al te veel bijzonders te vinden! Je layout van je blog is trouwens weer erg leuk zo, groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen