vrijdag 14 januari 2011

Thinking of you

'k Heb mijn Derwent kleurpotloden weer voor de dag gehaald en een schattig magnoliaatje ingekleurd. Kijk eens hoe lief ze het lammetje draagt. Dan krijg je toch zin in het voorjaar? Weer heerlijk de lammetjes huppelend in de wei... Maar ja, zover is het nog niet ;)


Deze kaart doet mee aan de challenge bij Duymelot Design Team en de opdracht was om een kaartje te maken in de kleuren blauw/bruin en een magnoliastempel gebruiken. En het kaartje moest volgens de sketch zijn die mijn naamgenootje ervoor gemaakt had. Weer een prachtige sketch Tinus!!
Ik heb dus een magnoliastempel en het schitterende Tildapapier ~Seaside~ gebruikt. De tekststempel is van Papermania en de bloemen zijn gemaakt met een stans van Crealies met een parelbloemetje erin wat bij Hobbyshop Agnes vandaan komt. De blaadjes zijn gemaakt met een stansje van Double Do. En verder nog een paar halfparels.
Een fijne dag verder!!

22 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Tineke, tilda is inderdaad heel schattig, van mij mag het voorjaar worden hoor;) Leuk dat je met de wedstrijd meedoet van Duymelot.
    Veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi weer tineke, net zials je andere creaties van de voorbije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje Tineke en ik krijg inderdaad zin in het voorjaar.
    groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    wat een schitterend kaartje!!! Mooi papier is dat zeg!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superm mooi en schattig kaartje mooie papoier en schiterende sketch
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ja, heerlijk wanneer de lammetjes weer huppelen in de wei... ik kan niet wachten!!
    Je Tilda is erg mooi en het papier vind ik ook prachtig. Wat een leuke takjes zijn dat ook!
    fijn weekend, liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, een beetje voorjaar op mijn scherm.
    Op de ramen alleen maar regen en nog eens regen... BAH!

    Mooie kaart, Tineke, de kleuren gaan erg goed samen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk Tineke zo'n fris lentekaartje. Als ik dat zie krijg ik er weer helemaal zin. Super mooie kaart.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schattig kaartje, mooie bloemen heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Tineke, wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk dat je meedoet met de wedtrijd bij ons bloggie Duymelot en wat vind ik je bloemen prachtig !!!

    Succes groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Tineke en heel mooi papier en ingekleurd
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat n schitterend kaartje heb je gemaakt zeg. Leuk dat je met de wedstrijd mee doet, succes he!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HoiTineke wat een schattig kaartje,mooi papier en een hele lieve Tilda.
    Ja van mij mag het ook voorjaar worden,want van al die regen wordt je toch depri van.
    Mooie bloem heb je gemaakt.
    Fijn weekend,groetjes Jannie.

    Ps binnenkort komen er 2 nieuwe Tilda blokken uit een roze-rode en blauwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt je kaart mooi gemaakt, ook een mooie achtergrond erbij, deze heb ik nog niet veel gezien. En dat magnoliaatje ligt bij mij ook nog nieuw in de kast ik wacht er maar mee totdat de lente echt komt, we hopen nog op een echte winter. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat en schitterend kartje en veel succes
    met de challenge

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel lief kaartje Tineke .
    Mooie kleuren ja en dit papier blijft zo mooi hé.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,

    Wat een mooie kaart en zo mooi ingekleurd!
    Mooi papier is Seaside hè?

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend wat een mooie kaart, heel euk die kleuren! Succes met de wedstrijd.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje Tineke
    daar krijg je idd een fijn voorjaars gevoel bij.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Tinus mooie kaart heb je gemaakt van de sketch en van mij mag het ook wel weer voorjaar worden hoor! Leuk dat je meedoet en dat je de sketch leuk vind ;) veel suc6 meid!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen