maandag 17 januari 2011

Wedding day

'k Ben maar weer verder gegaan met de huwelijkskaarten. Een beetje voorraad is nooit weg. Ik kwam dit schattige poezenpaartje tegen wat ik een poosje geleden had uitgeprint en daar dit kaartje mee gemaakt.


Omdat ik de voorraad aan wilde vullen voor huwelijk en verloving ben ik eens gaan zoeken tussen mijn "oude papier". Daar kwam ik dit papier ~Love Notes~ van Making Memories tegen wat zo leuk paste bij het poezenpaartje. Met dank aan Marja!!
De roosjes heb ik zelfgemaakt met een creatables van Marianne Design. Ook de blaadjes zijn met een creatables ~bird large branch~ gemaakt. Ik heb alleen de takjes losgeknipt en gebruikt. De tekststempel is van Kaiser Kraft. Verder een kantje wat ik pas bij Marlous gekocht heb en 2 hartjes plakparels van Marianne Design.

20 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Tineke en wat een lieffie van een plaatje helemaal geweldig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    schitterend kaartje weer Tineke!!! Vind jou plaatjes van internet altijd zóóó leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is schitterend!!, Tineke.

    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie schattige kaart, prachtig gemaakt.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, je roosjes zijn prachtig .
    Je kaartjes van de afgelopen tijd zien er ook al zo mooi uit
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een mooi kaartje Tineke, Laatst had je ook een mooi plaatje voor geboorte. Binnenkort moet ik er ook nog wat maken, zal ook eens zoeken op internet. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap hoor, die zelfgemaakte roosjes! Ze staan heel mooi op je romantische kaart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend trouw kaartje heb je weer gemaakt wat een grappig plaatje
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart Tineke.
    prachtig lief plaatje en wat een mooie roosjes heb je gemaakt.
    Was wel lache gisteren, maar later niet meer kwam ik in de keuken had ik de aard aan laten branden.
    Ik moet ook niet bloggen en mailen en eten koken.
    Want dan lees ik niet goed en begrijp het verkeerd en de aard zijn naar de .....
    Maar voor de rest ging alles goed hoor (lol)
    Groetjes en tot de volgende keer maar weer doei Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty Tineke, heerlijk die zachte kleurtjes!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tineke

    Wat een lief kaartje is dat en wat een lekker stel heel lief hoor.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Tineke, superlief kaartje heb je weer gemaakt en dat plaatje toppie!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart en het prentje zo schattig.


    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super hoor die zelfgemaakte roosjes! Schat van een kaart met dat poezenpaartje!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een snoezig kaartje Tineke,
    Mooi zeg die roosjes
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Tineke! Het plaatje vind ik erg leuk voor een huwelijkskaart!
    lieve groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend kaartje en het plaatje
    vind wel heel erg gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tineke,
    gefeliciteerd met je gewonnen prijs bij :-)
    http://dolls-decorations.blogspot.com/2011/01/zoals-gezegd-vandaag-de-winnares-van-de.html#comment-form

    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tineke,

    Wat een lief kaartje zeg zo zacht van kleur en dat plaatje echt schattig.

    Gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankje voor je reactie op mijn blog! Jij maakt ook leuke kaartjes zeg! :D Het poezenplaatje is erg schattig en origineel! :D
    Tot blogs! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen