woensdag 5 januari 2011

Hallo kleine vent

Ik ben begonnen om de voorraad aan te vullen van de geboortekaartjes. Er zijn er verschillende zwanger bij ons uit de kerk en stuur ze altijd allemaal een kaartje. Veel sortering zit er niet meer in de doos dus zal nog wel even doorgaan denk ik.


Tijdens de opening van de supergrote winkel van Marlous ~Doeading~ heb ik dit schattige babypapier gekocht. Ook in de roze tinten is het in mijn mandje gevallen.
Het papier is ~New Arrival~ van Pebbles. Het lieve babyplaatje is weer van internet en de tekststempel is van Eline's baby's. De witte en bruine bloemen zijn met een stansje van Joy! gemaakt en er bovenop een roosje.

19 opmerkingen:

  1. Wauw Tinus wat gaaf weer en wat supermooi papier zeg! Maar goed dat ik daar niet in de buurt woon LOL.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke
    wat een super lief kaartje en dat papier.....Jammie.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Tineke wat een schat van een kaart zeg. Echt heel mooi papier.
    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Tineke!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schat van een kaartje Tineke, ik heb deze papier lijn ook mee genomen maar nog niets mee gedaan maar jou kaart is weer super.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief kaartje, heel mooi papier en mooi prentje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,

    Oooohhhh wat is het een prachtig kaartje Tineke!!!! En schitterend papier zeg!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zoo mooi en schattig en heel lief papier
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie babykaart, het is idd heel mooi papier en je plaatje is ook weer super, waar haal je toch al die vintage plaatjes, ik zie ze alleen met een watermerk erdoor heen, die moet je kopen
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh Tineke, wat een leukerd is dit geworden!!
    Groetjes NIcolet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart en het papier is erg mooi.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,
    Wat een lief kaartje is dit en het plaatje is zo lief.Inderdaad dit is prachtig papier.
    Mijn mandje met kaarten is ook helemaal leeg dus moet ook nodig aan de slag.
    Groetjes en een fijne dag,
    Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart Tineke, mooi plaatje en het papier is ook heel mooi, toevallig viel dat vorige week ook in mijn mandje bij Marlous;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleurcombinatie heb je gebruikt en wat een schattig, nostalgisch babyplaatje! Mooie kaart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart, Tineke, ook prachtig papier heb je hiervoor gebruikt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke, wat een beeldschoon babykaartje!!
    Heerlijk nostalgisch en ik moest meteen aan het Zwitsal babytje van vroeger denken. :)
    Super mooi gemaakt!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhhh such a sweeeeet card Tineke!!!!
    Love it!

    ♥ Hugs, Inger :)

    BeantwoordenVerwijderen