donderdag 15 december 2011

Hugs & Kisses

Zo, alle kerstkaarten zijn van de week de deur uitgegaan. Een groot deel van de kaarten wordt door PostNL bezorgd en bij degenen die hier in de buurt wonen, zijn ze al op de deurmat beland. En weer had ik er niet genoeg voor iedereen... Dus wanneer ik zin heb, ga ik maar alvast starten voor volgend jaar. Misschien dat ik er dan eens genoeg heb... ;-)

Vandaag heb ik dus geen kerstkaart om te laten zien maar een lekker zoet kaartje. Omdat ik bij de vorige challenge van The Dutch Magnolia Chickies 2e ben geworden in de top 3 mocht ik gastdesigner zijn voor de challenge die vandaag begonnen is. Hoe leuk is dit? Ik vind het in ieder geval een grote eer...


De opdracht is een kaart in rose/wit en dit is de mijne geworden. Kijk ook even op het blog wat de andere (gast)designers gemaakt hebben. Doe gezellig mee met deze leuke challenge. Je kunt je kaart inzenden tot oudejaarsdag.

Ik heb voor een tag van Tim Holtz gekozen met rose/wit papier van Magnolia. Verschillende doohickeys gebruikt: Tilda lace voor de rand aan de zijkant en de heartswirl. De creatables English rose en flower and leaves voor de oprolroosjes en de blaadjes. Wat pareldraad nog bij de roosjes gestopt.
Tilda heb ik gezellig op de klok van Tim Holtz gezet en de wijzers vastgezet met een parelbrad van Xenos. Erachter zie je nog een stukje van de french pastry doily van Cheery Lynn.
Een strik gemaakt van kreukellint en een bedeltje eraan vastgemaakt met scrappersfloss. De tekst op het labeltje is van Elzybells.

Deze tag wil ik mee laten doen aan de volgende challenge:
* Dutch Magnolia Lovers: een tag

29 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,
    Wat een schatje!
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke

    Wauw da's een mooie tag die je heb gemaakt,zachte,zoete kleuren...erg erg mooi.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende tag heb je gemaakt erg mooi papie
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh...wat een prachtige tag heb je gemaakt!
    Mooi alles zo bij elkaar.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML
    Veel succes;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi geworden, Tineke!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk verschil krijg je toch als de opdracht roze/wit is. Geen kaart lijkt hetzelfde...Je tag is geweldig mooi geworden!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gave tag heb je gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tag Tineke, en die kleuren echt leuk. Er valt weer een hoop op te zien met al die leuke embellies!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij werkelijk ontzettend mooi,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw hij is super geworden Tineke, ik ga proberen mee te doen als ik mijn kerstkaartjes klaar heb ;-) ben ook wel weer eens aan iets anders toe.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi TINEKE

    Dit zoete kaartje zo als jij zegd,is anders wel heel lief geworden.
    Echt heel schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is toch hartstikke leuk om gastdesigner te zijn. Je hebt er iets moois van gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd! Hij ziet er erg gezellig en mooi uit!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi tineke
    wat een schatje en zo leuk in deze kleurencombi,super om naar te kijken!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeempie die Tineke wordt nog beroemd!! Wat leuk joh dat je 2e bent geworden en nu deze kaart mocht maken. Jemig ik zou dat ook een hele eer vinden. Lekker van genieten hoor, want je hebt het dubbel en dik verdiend. Dubbel en dik of was het nou dubbel en dwars? Nou ja als je het maar begrijpt...:):)

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaartje geweldig, volgens mij hou ik gewoon erg van het zoete!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend Tineke! Ik had inmiddels een paar kerstkaarten voor volgend jaar maar die zijn ook al weer gepost, maar nu stop ik echt. Wat nu aan kerstkaarten of i.d voorbij komt gaat echt in de doos.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart/tag is dit zeg. Mijn oog viel er gelijk op door die mooie kleuren en prachtige details. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige tag Tineke, schitterend, mooi zo in die roze kleurtjes!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig mooie tag heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Tineke met je 2e prijs en leuk voor je dat je gestdesigner mag zijn . Maar dat is jou wel toevertrouwd. Een hele mooie kaart heb je gemaakt .....Ik heb me daar ook aangemeld.....dus ook nog ff de rose kant op binnenkort...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. en je kaart is weer prachtig tineke!!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh wauw Tineke
    wat een geweldig mooi Tag, ik ben er helemaal weg van

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt !!

    Gezellig dat je meedoet met onze challenge,
    Groetjes Samira
    (Dutch Magnolia Lovers)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaart Tineke. Heerlijk in dat zachtrose kleurtje.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart Tineke. Heerlijk in dat zachtrose kleurtje.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een superleuke roze/witte kaart is dit!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen