woensdag 21 december 2011

Let it snow

Vandaag laat ik jullie de 2e tag van Hilary zien. Ze vindt het zo leuk dat jullie ook op haar creatie reageren...hartelijk bedankt!
En nee, ze maakt zelf geen blog aan. Ze scrapt weleens maar heeft er door school te weinig tijd voor. Ze zit in het examenjaar, Havo 5.


Ook hier heeft Hilary de vergrote doohickey ~vintage tag~ gebruikt. Nu heeft ze voor de blauwe tinten van ~Vintage Winter~ van Maja Design gekozen. En ook hier prijkt de klok van Tim Holtz er weer op.
Ze vond de bomen en lantaarn zo leuk staan dat ze ze ook gebruikt heeft. Voor het sneeuweffect (stippels) even tussen de embossingfolder ~swiss dots~ gehaald. En het kleine hertje van Double Do kreeg ook een plekje tussen het bos.
Een kantje, lint, scrappersfloss met bedel en het label van papier om de kaart af te maken. En de sneeuw met liquid appliqué en stickles geven het laatste extra's aan de tag.

Groetjes van Hilary

31 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, heel mooi afgewerkt. Groetjes Frosien. (ps. vandaag stuur ik nog wat naar je op.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een mooie tag. Ik ben nu heel nieuwsgierig naar de derde.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Hilary, ik vind hem weer helemaal geweldig hoor, ik zou ook wel willen dat mijn dochter iets aan knutselen ging doen, maar helaas .... dat zit er niet in :(
    Ik vind je tag echt superrrrr mooi !!!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hilary,
    Ik vind de tag supermooi! En je hebt een hele mooie kleurencombinatie gemaakt.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze heeft ze ook weer prachtig gemaakt zeg. Enne, ik snap best dat ze er geen tijd voor over heeft om zelf een blog aan te maken, onze zoon zit nu ook in het examenjaar Havo, best pittig he. Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Hilary! Het talent is aanwezig hoor! . Je kan er wat van! Leuk om je creaties te bewonderen al was ik volgens mij even in de war bij de vorige post hihi. Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een super mooie tag Hilary....lekker winterssss
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze is prachtig zeg

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hilary

    Weer een erg mooie tag wat je heb gemaakt....blijf je zó doorgaan?? het is namelijk erg leuk om ook jou creaties hier te zien.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een erg leuke tag.
    En mooi die blauwe tinten.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze heb je weer super gemaakt Hilary, mooi hoor die tinten blauw met dat bruine!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi zeg, ze heeft wel smaak zeg! Ze heeft het waarschijnlijk niet van een vreemde!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alweer zo'n mooie tag, schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw Tineke geweldig heb net alles zitten bewonderen, ga je op mijn bloglijst zetten kan ik je sneller volgen
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, Hilary geweldig wat een mooie tag!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het freubelen heeft ze niet van een vreemde. Het is een prachtige tag.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook deze is weer prachtig mooi! Helemaal toppie hoor. Bloggen kost veel tijd en school/ examen is belangrijker; daarna kan je altijd nog een blog starten en mama's blog is altijd handig tot die tijd. Fijne feestdagen voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauuuw wat heeft ze dit weer schitterend gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi hilary
    je bent echt een kanjer wat het maken betreft ziet er heel erg leuk en gaaf uit!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooohhh deze is ook weer écht super mooi!!!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tineke,
    Je dochter heeft het niet van een verkeerde, heel mooi wat ze maakt! Nu heeft ze weinig tijd ervoor, mogelijk dat dit in de toekomst veranderd en dat jullie samen heerlijk aan de knutsel gaan.
    Wens jullie fijne feestdagen en een mooi 2012!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi HILARY

    Ik vind het knap hoor Meid,hij is echt prachtig mooi
    Echt Schitterend.
    Het lijkt mij gezellig met je Moeder samen freubelen
    Leuk hoor Meid helemaal top.
    We zullen vast nog wel wat meer kaartjes van je zien.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat schitterend gemaakt !!! Superzzzzz !! Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Biojzonder mooie labelkaart. Toppy! Leuk met de lantaarn en de boompjes erbij.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook deze tag is weer super mooi. Wat een leuke details heb je erop verwerkt en wat heb je ze op een mooie manier op je kaart bijelkaar gezet. Heel goed gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige tag zeg.
    Je kan wel zien van wie ze het knuselen heeft.haha
    Ga zo door op de vrije momentjes!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou, met zulke kaartjes is het jammer dat ze zelf geen blog heeft.
    Maar dat komt dan vast nog wel.
    Ik vind hem prachtig,
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo,,
    allemaal bedankt voor jullie lieve reacties..!
    ik heb ~het talent~ idd van mijn moeder geërfd. Voorlopig ga ik geen eigen blogje beginnen, want ik moet eerst mn diploma halen!
    Groetjes, Hilary

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, dat hertje is zo leuk erbij! Fantastische tag is het geworden!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen