woensdag 7 december 2011

Season Greetings

'k Heb weer een kerstkaart af. De inhoud van de doos groeit gestadig... Deze kaart heb ik ook gemaakt met afdrukjes van Marianne Perlot van Eline's Winter huis.


En weer heb ik het papier ~Vintage Winter~ van Maja Design gebruikt. Ook hier diverse creatables gestanst: flower doily, frame cirkel, mini poinsettia's, leaves en ijspegels.
De tekst is van de sheet ~Jingle Bells~ van Eline's Winter huis en heb ik met bruine inkt en kleurloze embossingpoeder bewerkt met de heattool.
Ook hier wat stickles en liquid appliqué gebruikt.

En ik heb nog een vraag. Van verschillende (challenge)blogs die ik volg krijg ik geen melding van nieuwe berichten in mijn bloglijst. Ik heb al geprobeerd om ze toe te voegen maar toch komen ze op de één of andere manier niet in mijn dashboard. Ook onder mijn profiel komen ze niet in de lijst voor... Weet iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen? 'k Vind het zo vervelend. Alle tips zijn welkom!

23 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje is dit en zo grappig dat volgentje onderin. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Tineke met leuke stempeltjes!!
    Ik heb geen idee over jouw probleem met blogger wel heb ik de laatste tijd zelf ook regelmatig problemen met blogger (reacties plaatsen e.d)

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een lief kerstkaartje Tineke en het papier blijft mooi hé.
    Ik weet het niet meid ik heb soms dat er geen update is dan sluit ik alles af en als ik dan weer opnieuw heb opgestart is alles weer goed!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie kaart Tineke, schitterend papier en prachtige details !!!
    Ik zou het ook zo 123 niet weten, ik heb nergens last van geloof ik :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi en lief kaartje!
    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaartje Tineke......en ja dat papier is erg mooi maar ook je stempeltjes zijn beeldig...al met al een super kaartje....

    Bedankt dat je volger geworden bent van mijn blog. Ik waardeer dat heel erg...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuw wat is dit een super mooi kaartje,
    ik kan je jammer genoeg niet helpen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Tineke, je hebt hem leuk afgewerkt. En dat met blogger, daar kan ik je niet verder mee helpen. Ik zit nl. al een tijd met het probleem dat wanneer er iets gepubliseerd is en je komt b.v. een typefout tegen, dan kan ik dat niet meer veranderen, ook erg lastig. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaartjes hjeb je weer gemaakt, mooi papier en schattige stempels
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Tineke,
    Weer zo een schattige kaart, heel mooi met dat rood.
    Ik doe altijd als ik nieuwe blogs wil toevoegen via het gereedschap onder aan de lijst op je blog, en dan staan ze bij er in, uiteraard niet vergeten op te slaan, ik hoop dat het bij jou ook zo werkt.
    Succes ermee.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schattig kaartje is dit weer, heel mooi,
    sorry ik heb geen oplossing voor je probleem, succes ermee.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje Tineke!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart!
    Ik blog nog niet zo lang, dus helaas kan ik je niet helpen. Ik heb zelf ook problemen. Als ik een blog wil volgen kan ik hem niet meer toevoegen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig mooie kaart , schitterend papier en prachtige details !!!

    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooi kaartje heb je gemaakt Tineke.En inderdaad dat probleem ken ik ook met het toevoegen van een blog dan pakt 'ie gewoon niet...ben eerlijk gezegd wel blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem (*zucht*)ging eigenlijk aan mezelf twijfelen *lol*.
    Ik heb het diverse keren geprobeerd om een nieuw blog erbij de zetten maar net of het dashboard het niet accepteerd!!!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kaart heb je er weer van gemaakt zeg.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat probleem heb ik ook. Ik ben nu overgestapt naar de nieuwe versie van Blogger en hoop dat het over is.
    Je kaartje is weer zo schattig en mooi gemaakt, Tineke, je gaat lekker!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig dit kaartje!
    Die stempel met de kleine eekhoorn heb ik ook gewonnen bij guida maar inkleuren dat gaat niet op het moment.
    , wat is hij mooi geworden bij je!
    Zou je mij via het mailadres op mijn blog dat staat bij mijn profielbeschrijving je mailadres willen sturen want ik zet mijn adres niet graag zomaar op een blog.
    Dank voor je lieve reaktie!
    Fijne dag nog,
    Groetjjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf Tineke met de eline stempeltjes in de weer geweest ;) ze blijven en zijn zo lief he. Moet nog steeds eentje gebruiken :w slik. ;) Het is echt geweldig weer om te zien :) wordt helemaal vrolijk als ik op bezoek ben bij je blogje.

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, wat een beauty weer, gaaf hoe je al die marianne spullen gecombineerd hebt! Jouw probleem ken ik niet, dus ik kan je helaas niet helpen ...
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen