donderdag 22 december 2011

Let it snow!

Hilary glimt van trots dat jullie de eerste 2 tags zo mooi vinden. Vandaag mag ik de 3e en laatste tag laten zien.
Haar vriendinnen waren er superblij mee. Deze vind ze zelf het allermooiste en heeft haar beste vriendin gekregen...


Voor deze tag heeft Hilary geen papier van Maja Design gebruikt maar ~Winter Whites~ van TPC Studio. En tuurlijk kwam haar favoriete stans ~de klok~ van Tim Holtz er weer aan te pas.
De klok heeft ze met glimmermist ingespoten voor een extra glinstering. Het is alleen niet goed te zien.....jammergenoeg.
Ook hier heeft ze de bomen en lantaarn gestanst en de bomen door de embossingfolder ~swiss dots~ gehaald. Als extra heeft ze het hekje ~lovely fence~ van Magnolia er nog bijgezet. Ervoor springt het kleine hertje van Double Do uit het bos te voorschijn.
Om de tag af te maken heeft ze ook hier een kantje, lint, scrappersfloss met bedel en het label uit het papier gebruikt. Bij een winterkaart hoort bij Hilary de sneeuw met liquid appliqué en stickles echt bij. Alleen het werken met de heattool is al superleuk ;-)

Deze tag doet mee aan de volgende challenges:
* Just Magnolia: White and a one other colour
* It's a magnolia challenge: wit/zilver of wit/goud

Groetjes van Hilary

32 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke

    Deze tag vind ik ook supermooi geworden en vooral de mooie kleuren die bij elkaar passen.
    Groetjes van Janny en fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. And the best for lest :-)
    Hele fijne kerstdagen allebei

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is weer ontzettend mooi geworden Hilary!

    Een hele fijne kerst toegewenst!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hilary

    Weer al zo'n mooie tag gemaakt....dus krijg je weer een groot compliment van me.
    Echt super mooi gedaan meid...en hopelijk zien we meer mooie creaties van jou hier op je moeders blog??

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo...die heeft het talent van haar moeder meegekregen!!!! Ze zijn werkelijk geweldig mooi!!! Dikke complimenten...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat weer een beauty Hilary....super mooi gemaakt hoor....en die creativiteit dat heb je hoogst waarschijnlijk van je ma geerfd....ze is vast wel supertrots op je.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Complimenten Hillary, prachtige tag ook weer dit!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een juweeltje weer, veel complimenten voor Hilary!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Hilary deze vind ik ook keigaaf, echt supers gemaakt enne je kan wel zien van wie je je talent hebt ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar zal je vriendin wel blij mee zijn geweest, met dit super mooie kaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit is werkelijk een beauty, ik kan me indenken dat je vriendinnen blij met de tags waren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh wat schitterend Tineke!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De dame is al helemaal ingevoerd in het kaart/label maken! Heel "professioneel".
    En natuurlijk heel mooi.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook deze is weer prachtig mooi HILARY.
    Echt schitterend.
    Mijn complimenten hoor.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo,,
    allemaal bedankt voor jullie lieve reacties..!
    ik heb ~het talent~ idd van mijn moeder geërfd. Voorlopig ga ik geen eigen blogje beginnen, want ik moet eerst mn diploma halen!
    Groetjes, Hilary

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een schitterende tag !! Supergaaf zeg !!! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hilary, ik vind hem helemaal TOP!
    groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende tag Hilary, prachtige kleuren heb je gebruikt en inderdaad al net zo mooi als je moeder ze maakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend is deze ook alweer. Ik geloof niet dat ik kan kiezen welke ikmhet mooist vind. Ze zijn allemaal geweldig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaarten Hillary, knap van je dat je het zo goed doet. Ik weet niet welke kaart ik het mooiste vind, want ze zijn allemaal prachtig. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat ze er nog een gemaakt heeft, die is inderdaad erg mooi geworden, het blauw past ook zo mooi bij je blog lay out, echt heel mooi, volgens mij is ze een natuurtalent.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je gaat lekker Hilary... ik zal zeggen
    gewoon lekker door blijven gaan;) Deze is ook weer prachtig ik ben helemaal weg van de kleuren die je hebt gebruikt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze is ook weer supermooi zeg, wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt, prachtig!!!! En? Nu de smaak te pakken?? Ben benieuwd naar je volgende knutsel!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterend kaartje heb je gemaakt hillary, ik denk dat je vriendinnen daar heel erg blij mee zijn
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend gemaakt, helemaal toppie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauuuw wat is dit weer super mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Weer zo'n super mooi exemplaar dat doe ik je niet na Hillary!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook deze ziet er bijzonder mooi uit.
    Fijne dagen en groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw wat een te gekke tag. vind hem helemaal geweldig. Super gemaakt Hilary.
    Snap dat deze voor je beste vriendin is.

    fijne dagen liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kaart. Dank je wel voor je deelname aan IAMC. groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi there - a really lovely tag - I LOVE your die cutting work & especially the clock looks stunning! Great use of 'snow' too, really effective!
    Thanks for playing at Just Magnolia & good luck.
    Deb.x
    (new DT member)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi there not sure if my comments been saved, so just leaving another just incase.
    I was saying how I love the tag & your die cutting is amazing. Especially lovin the clock dial & fake snow!
    Thanks for playing at Just Magnolia & good luck.
    Deb.x
    (new DT member)

    BeantwoordenVerwijderen