maandag 5 december 2011

Let it snow!

Laatst had ik kaarten ingestuurd naar Marianne Perlot van Marianne Design voor de kaartengalerij. Ik kreeg een mailtje van haar terug dat ze ze zou plaatsen.
Tegelijk had Marianne de vraag of ik ook kaartjes/creaties wilde maken met haar laatste stempels. Omdat ik die niet heb, stuurde ze me een stempeltje en ook nog wat andere afdrukjes. Daar ben ik mee aan de slag gegaan....


De sneeuwpop is een stempel van Eline's Winter huis. Het papier is ~Vintage Winter~ van Maja Design.
Ik heb diverse creatables gebruikt: dennenboom, lantaarn, ijspegels, doily round en de Zweedse ijsster. De dennenboom heb ik weer met de embossingfolder ~swiss dots~ door de Cuttlebug gehaald. Het geeft zo'n leuk effect. De ijspegelrand is van wit glitterpapier wat ook achter de lantaarn zit.
De tekst is van de sheet ~Let it snow~ van Eline's Winterhuis. En weer sneeuw met liquid appliqué en stickles gemaakt.

Deze kaart wil ik mee laten aan de volgende challenge:
* Marianne Design challenge: sprankelende kerst
* Marianne's Design Divas: sparkle and shine

28 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Tineke, jij houd wel van sneeuwpoppetjes, ik heb zaterdagavond de kaartengallerij nog nagekeken en zag daar toen de mooie label en nog een vintagekaart staan van jou, erg leuk, momenteel mis ik wat inspiratie en heb niet zo veel zin meer, ik hoop dat ik van de week wat meer zin krijg. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje.
    Prachtig al die malletjes die je gebruikt hebt.
    En een leuk stempel
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem erg leuk, schattig en mooi.

    liefs, Durvins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh Tineke, wat een schatje !!Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Zo kun je heel goed reclame maken voor Marianne Design, want je kaart is heel leuk geworden!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem superlief geworden Tinus en zo kan je idd mooi reclame maken, heb je kaarten ook al even bewonderd in de galerij, leuk meid!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke.
    Prachtig kaartje voor onze challenge.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. at een leuk en mooi kaartje en een heel
    leuk afdrukje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi tineke
    je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt en erg leuk om naar te kijken
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat een leuk bericht Tineke!
    Prachtig is je kaart, maar ja we zijn van jou niet anders gewend.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk winters kaartje heb je weer gemaakt!
    Je hebt inmiddels aardig wat kerstkaarten gemaakt denk ik?
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje is dit.Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou deze ziet er in ieder geval alweer erg leuk uit,ben benieuwd naar de rest.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schattig kaartje, heel mooi, leuk dat je in de kaartengallerij van M.D. staat.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke, wat een geweldig lief kaartje!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje. Het afdrukje vind ik erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje van een kaart TINEKE.
    Echt een lieverdje.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig lief kerstkaartje en wat leuk dat je in de galerij staat,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooie kaart Tineke! Bedankt voor het meedoen aan de Marianne Design challenge.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een supermooi kaartje Tineke!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fabulous creation, thanks for sharing!
    Hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwwww Tineke
    wat een prachtige kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt leuk om ook voor Marianne kaartjes te maken ,dat gaat je vast en zeker wel lukken !!Groeten Annie I

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart Tineke,leuke stempel,mooi papier en kleuren.
    Prachtige details gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart en gefeliciteerd dat je mee mocht doen voor marianne design. Ik heb ook ooit eens een kaart ingestuurd voor een kinder wedstrijd en had daarmee gewonnen. groetjes elianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. een schitterende kaart, leuke details!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beslist niet gek dat ze aan jou vroeg om nog meer kaartjes te maken! Dit is een superkaart!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen