woensdag 1 januari 2020

Een poot voor jou

Aan het begin van dit nieuwe jaar wil ik jullie allemaal het allerbeste toewensen.
Ik wens jullie een mooi, liefdevol, gezond en creatief jaar toe!


Ook dit jaar willen we als Dutch Doobadoo team jullie weer uitdagen met een sketch challenge.
Over uitdagen gesproken....het was deze keer voor mij een echte uitdaging...

Mijn uitwerking van de sketch is deze kaart:


Voor deze kaart nam ik een lang stuk wit cardstock waar ik begon met in het midden een vierkant en daaraan vast tekende ik aan de zijkanten de botten.
Omdat het niet uit het cardstock paste, heb ik een half bot getekend en daarna nogmaals 2 x het bot en deze op de halve botten geplakt.
Daarna alles op het designpapier Woof woof van Noor! Design getekend. 


In het midden staat een hondenhok waar 2 honden de wacht houden.
Op het hok hangt een bordje met tekst.


Hier nog een paar botjes toegevoegd.


Een strik erbij zoals in de sketch.

Marianne Design:
Collectables: COL1464 Eline's puppy
Mask stencil: PS8030 Doghouse
Stempel: CS1023 Poeslief

Dutch Doobadoo:
Card art Dog bone 470.713.627

3 opmerkingen:

  1. Super super leuk dit kaartje. Deze uitdaging is je goed afgegaan!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart Tineke! heel apart!
    Een hele leuke uitdaging ,goed gelukt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook de beste wensen, Tineke.

    Je hebt er weer iets heel moois van weten te maken.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen