dinsdag 28 januari 2020

Opkikkertje!

Een maand geleden maakte ik de meisjessneaker voor het nichtje van mijn schoonzus omdat ze een grote rugoperatie zou krijgen.
Echter ging de operatie toen niet door doordat er geen plaats was op het IC. Inmiddels is ze nu wel geopereerd en omdat ze zo fan is van mijn kaarten, vroeg mijn schoonzus of ik een leuke vrolijke kaart kon maken.
Het is een opkikkertje geworden en mijn schoonzus vond 'em zeer vrolijk en ik hoop van Lotte ook.


Het opkikkerkaartje maakte ik met card art Cookie jar van Dutch Doobadoo.
De koekjespot werd nu een ouderwetse apothekerspot.
Het designpapier wat gebruikt is, komt uit de paperpads Spring Market, Flora no. 1 en Flora no. 2 van Carta Bella.
Een grote dikke kikker zit heerlijk tussen al het fruit en heeft de stethoscoop al om gehangen. Verder zit er een pleister, stripje medicijnen en een thermometer tussen het fruit.
Bovenaan komt een kleine kikker met zijn zwembroek aan al aangesprongen met een spuit.
In het midden is een tekst gestempeld en om de hals van de pot zit een strik waaraan de curvelijst hangt.

Marianne Design:
Collectables: COL1352 Frog, COL1469 Fruit by Marleen
Creatables: LR0362 Hospital, LR0363 Doctors bag
Stempel: CS0930 Medical set, CS1012 Beterschap NL
Glitter karton: CA3127 Silver paper

Dutch Doobadoo:  
Card art Cookie Jar 470.713.609


3 opmerkingen:

  1. Dit is zeker een vrolijk kaartje, Lotte knap hier vast van op.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Tineke.
    Daar knapt ze vast van op van zo’n vrolijk kaartje.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superrrr leuke kaart Tineke! zal ze zeker blij mee zijn!
    De pot en kikkers blijven leuk om wat van te maken.
    Ook de dokters mallen en fruit ,leuke combinatie is dit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen