maandag 13 januari 2020

Winter

Afgelopen jaar kwam ik toch weer kerstkaarten tekort dus sommigen heb ik een gekochte kaart gestuurd. 
Dit jaar ga ik proberen om er elke maand in ieder geval eentje te maken. En gelukkig wil Doe@ding daarmee helpen ;-)
Ze hebben op Facebook een nieuwe groep gemaakt: 12 maanden kerst met Doe@ding en elke 1e van de maand gaat Petra Meijboom daar met een live-uitzending een creatie maken. Ook is het daarna terug te bekijken.
Met dit patroon kun je dan de hele maand meedoen om ook een kaart te maken.
Omdat me dit wel aansprak, heb ik het terug gekeken en daarna met het patroon aan de slag gegaan. Hopelijk hou ik het alle maanden vol dan heb ik alvast een stapeltje... 
Maar deze maand is het in ieder geval gelukt!


Een superleuk patroon, al heb ik het middengedeelte ietsje breder gemaakt omdat het tafereel anders niet paste.
De basis heb ik gemaakt van wit fluweelpapier. Het designpapier met de grote vlakken is uit het paperpad Snow much fun! van Carta Bella en de kleine stukjes zijn uit het paperpad Peek-a-boo you - Boy van Pebbles.
Alle randen van het designpapier heb ik lichtjes aangezet met witte gesso.
De Nijntjes spelen heerlijk in de sneeuw met elkaar. Ze doen sleetje rijden en spelen verstoppertje. Zo leuk om je te verstoppen achter de besneeuwde bergen ;-)
Het wordt al donker en aan de hemel verschijnen de sterren al!
De tekstbanner komt uit het paperpad Snow much fun!

Marianne Design:
Collectables: COL1415 Eline's Sleigh, COL1438 Eline's Kerst outfits, COL1463 Eline's baby bunny
Craftables: CR1448 Punch die - Star, CR1483 Trees
Stencil: PS8045 Mountains
Glitter karton: CA3104 Snow paper, CA3140 metallic mint, glitter platinum
Enamel dots: PL4515 Snow & ice

Dutch Doobadoo: 

6 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lief kaartje ,Tineke .Heel leuk zo met die konijntjes
    Ik volg je hoor , mocht je mij nog niet volgen , je bent welkom hoor 😉
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, Tineke.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke kaart Tineke! het model ook.
    Schattig met de konijntjes er bij,heel lief.
    Inderdaad moet je heel vroeg beginnen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen