donderdag 23 januari 2020

Enjoy teatime

In de januaricollectie van Dutch Doobadoo zitten leuke mallen voor thee- of koffieleuten.
Heb een gezellig theekaartje gemaakt met een ouderwetse theepot.


De theepot is gemaakt met card art Theepot die ik overgetekend heb op wit fluweelpapier.
Daarna alle binnendelen op designpapier uit het paperpad Home again van Carta Bella.
De randen van het designpapier zijn bewerkt met witte gesso.
Uit het knipvel Afternoon Tea van Joy! crafts heb ik het theeglas met takje munt geknipt.
Op een schoteltje ligt een heerlijke slagroomsoes. Op de slagroom heb ik wat glitterlijm gedaan.
Om het handvat zit een labeltje (met munttakje) gebonden wat vast zit onder het deksel.
Op het deksel zit een banner met tekst van Crealies.


Zoals jullie inmiddels wel van mij gewend zijn, heb ik er een staande kaart van gemaakt door de theepot 2x te tekenen, 1 x gewoon en 1x in spiegelbeeld.
Wil je de kaart in het echt zien? Hij staat bij Doe@ding in Spijkenisse.

Marianne Design:
Collectables: COL1365 Chocalate doesn't ask
Creatables: LR0462 Tea for you

Dutch Doobadoo: 
Card art Theepot 470.713.763


5 opmerkingen:

  1. wat een mooie theepot en die heb je prachtig opgemaakt Tineke ...met leuke details allemaal
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je thee pot is super gaaf Tineke!
    Wat een leuk model is dit van ddbd.
    Het slagroom soesje staat er leuk bij.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige theepot, Tineke.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart heb je gemaakt ik zou het ook heel e volgrg leuk vinden als
    je volger van mijn blog wil worden

    BeantwoordenVerwijderen