vrijdag 19 maart 2021

Een kaartje met lieve wensen

 Vandaag was er weer een online workshopdag die Marlous van Doe@ding had georganiseerd. In een groep op Facebook waren 3 workshops die door Petra, Rianne en mij gegeven werden.
Leuk dat er weer zoveel animo voor was en heb 70 pakketjes gemaakt.
Bij mij maakten de deelnemers een kaart met doorkijkje.


Doordat ik met verschillende dessins werkte, werden het verschillende kaarten.
Bovenstaande kaart was mijn voorbeeld en onderstaande kaart heb ik live gemaakt.


Het designpapier is uit bloc Eline's Honeymoon.
Een doorkijkje door de boog naar de waterput en naast de boog een plantenbak en pot met plant. Wat lieve kapoentjes erbij.
Op de banner is de tekst gestempeld en vastgestrikt met waxkoord.

Marianne Design:
Craftables: CR1536 Arche, CR1539 Punch die - Lucky, CR1540 Whishing Well, CR1542 Potted Plants
Creatables: LR0650 Petra's Grass
Paper bloc: PB7060 Eline's Honeymoon
Stempel: CS1078 Wensen
Luxe karton: CA3127 Silver
Parels: CA3133 Off-white

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en leuk om zo toch een workshop te kunnen geven.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Tineke!!
    Leuk dat je de workshop mocht geven.
    Een goede zondag samen!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen