donderdag 18 maart 2021

Hinkelen

Hinkelen, wie heeft het vroeger nooit gedaan? Ik wel in ieder geval.
Op het schoolplein of op straat tekenden we een hinkelbaan en hinkelen maar.
Op veel scholen zijn ze tegenwoordig met mooie tegels aangegeven op het schoolplein.
Bij het maken van deze kaart kwamen de herinneringen aan het hinkelen boven drijven... 


Voor het maken van deze kaart gebruikte ik de slimline mal. Ik pak 'em graag want het is een leuk model.
Het designpapier is Childhood van Mintay Papers. Alle afbeeldingen zijn uit het grote en kleine bloc van Childhood geknipt en verhoogd opgeplakt.

Marianne Design:
Craftables: CR1538/ Slimline banners

4 opmerkingen:

  1. Prachtig dit slimline (kinder)kaartje Tineke ...leuk gedaan en ja ook voor mij is dat echt jeugdsentiment..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tineke,

    Wat een leuke kaart en idd jeugdsentiment ik weet dat ik altijd eerder naar school ging om nog een paar potjes te hinkelen met een aantal klasgenootjes hihi.

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige nostalgische kaart. Jeugdsentiment,,,, dat geldt ook voor mij. Het slimline model kun je overal voor gebruiken. Super mnal(len).
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig Tineke ,ik moest er ook weer aan denken.
    Je kaart is erg leuk ,de mal is heel veelzijdig.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen