donderdag 25 maart 2021

Onderwaterwereld

 Vandaag eens een ander soort kaartje dan jullie van me zijn gewend.
Ik ben eens aan de slag gegaan met een achtergrondje met distress inkt. Ook leuk om te doen al gun ik me daar te weinig tijd voor.


Om te beginnen, ben ik eerst aan de slag gegaan met de slimline stansen van Marianne Design. De kleinste mal heb ik uit wit fluweelkarton gestanst en bewerkt met distress inkt speckled egg, evergreen bough, peacook feathers en het craft stencil met de zonnestralen.
Hierop zit een wit frame van fluweelkarton die gemaakt is met een slimline mal van Dutch Doobadoo.
Dit alles zit op een designpapiertje uit het bloc Sea Sparkle en gestanst met de slimline mal van MD.
Op de kaart heb ik een onderwaterwereld gemaakt met de zeemeermin, schildpad en visje.
Onderaan een gescheurde zandbodem met wat schelpjes bij het koraalmos.

Marianne Design:
Collectables: COL1467 Mermaids, COL1468 Sealife
Craftables: CR1537 Slimline frames
Creatables: LR0660 Coral set
Craft stencil: PS8080 Slimline Sunburst
Paper bloc: PK9163 Sea Sparkle
Parels: CA3133 Off-white

Dutch Doobadoo:
Card art Slimline 470.713.860

4 opmerkingen:

  1. Prachtig dit slimline kaartje met het schattige zeemeerminnetje erop Tineke...Ook de achtergrond heel mooi gemaakt met je inkt..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig kaartje Tineke!
    Het is heel goed gelukt hoor!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuke uitwerking van de distress inkt. Ik doe dat ook veel te weinig maar ik zie er ook altijd leuke voorbeelden van zoals deze.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen