dinsdag 16 maart 2021

Hartelijke gelukwensen

Na heel lang wachten komt hopelijk vandaag de nieuwe collectie van Marianne Design aan in de winkel.
Omdat ik al een paar samples pas had gekregen, kon ik alvast met deze aan de slag. De rest hoop ik ook snel te krijgen.
Ik maakte een kaart om iemand te feliciteren.


De kaart is gemaakt met een nieuwe mal van Dutch Doobadoo die eind volgende week leverbaar is. Het is de fold card art Diamond.
De basis heb ik op wit fluweelkarton getekend en daarna op het nieuwe bloc Springtime.
Voorop de kaart wat gezellige plantjes in potten en bakken. Wat vlindertjes en een bloem met groene takjes.


Binnenin zie je de waterput met een grasborder en aan weerszijden een witte lavendel en buxussen. 
In het gras bloeien de bloemetjes volop.
Langs het dak van de waterput groeit een slingerplant. 
Verder nog een tekst op banner, zwaluwen en kapoentjes.


Nog even een close-up.

Marianne Design:
Craftables: CR1303 Buxus topiaries, CR1354 Punch die - Butterflies, CR1396 Vines, CR1398 Punch die - Birds, CR1494 Natural twigs, CR1501 Punch die - Daisies, CR1539 Punch die - Lucky, CR1540 Wishing Well, CR1542 Potted Plant
Creatables: LR0647 Lavender square, LR0653 Tulip border, LR0697 Blossom
Paper blocs: PK9170 Wood Stone, PK9174 Springtime
Stempel + snijmal: CS1058 Banners
Stempel: CS1078 Wensen
Luxe karton: CA3127 Silver
Parels: CA3133 Off-white

Dutch Doobadoo:
Fold card art Diamond 470.713.861

6 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke, bij jou is de lente al bezig als ik jouw kaart zie hihi. Echt prachtig mooi gemaakt. Het past zo mooi bij elkaar. De persoon die deze kaart krijgt, zal heel blij zijn. Als de zon buiten al zou schijnen, dat zou al veel schelen. Maar ja, we wachten geduldig af. Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, wat is deze kaart mooi! Je blijft er naar kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Wat een prachtige lentekaart.
    Zoveel mooie details.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een prachtige lentekaart gemaakt Tineke!!
    Een heel leuk model is dit en de waterput is ook heel mooi.
    Er is weer heel wat te zien op je kaart,super mooi!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje is dit Tineke, wat een gaaf modelletje.en mooi aangekleed met prachtige details
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart. Je kaart van de online workshop is ook al zo super. Gelukkig heb ik de mallen nu ook dus kan ik hem nog een keer maken.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen