maandag 8 maart 2021

Vrolijk voorjaar

 Een paar weken terug vertelde ik al dat Martine vroeg of ik een potje voor haar juffen wilde maken als ze jarig zijn.
Voor de juf van Guido was ik als eerste al bezig geweest en daarna verder door voor een juf van Martine. De juf was gisteren jarig dus vandaag was het feest in groep 4.
Martine heeft zelf uitgezocht welke het moest worden en de kleurtjes.
Ze liet weten dat de juf het heel erg leuk vond en er blij mee is.


Martine koos miss Crocus uit, passend bij het voorjaar.
Het patroon is van Klaske van der Bij en is een kooppatroon. Je kunt ze vinden op Facebook of via de website.


Omdat ik iets geels in het potje wilde, kwam ik uit op boter wafeltjes. 
Volgens Martine zijn die erg lekker!


Een labeltje gemaakt met de cirkels van de slimline mal. Het designpapier is een oudje van Maja Design. Een mandje met crocusjes op het label.
Verder nog een tekst op een banner gestempeld.


Nog even een close-up van de blaadjes.

Marianne Design:
Craftables: CR1538 Slimline banners
Creatables: LR0400 Tiny's Crocus, LR0677 Circle Lay-out (mandje)
Stempel: CS1043 Hallo Lente & Pasen

2 opmerkingen:

  1. Ook dit potje is weer super leuk Tineke!
    Wat zal de juffrouw hier blij mee zijn.
    En Martine groos dat haar oma dit heeft gemaakt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen