dinsdag 1 maart 2011

2 kaartjes

Vorige week vrijdag was ik aan de freubel geweest maar had ze nog niet eerder op de foto gezet. Ik heb behoorlijk gehoest en gelukkig is dat een heel stuk minder. Wel heb ik van die vreselijk moeie benen en het wil niet overgaan...
Maar vanmiddag ze dan toch eindelijk op de foto gezet.


'k Heb weer een plaatje van Marjolein Bastin gebruikt en het uitgestanst met ~labels fifteen~ van de nestabilities. Het papier is ~Linen Closet~ van DCWV, de bloemen zijn die-namics en de blaadjes zijn stukjes van creatable ~bird large branch~. De tekst is een digi en komt hier vandaan. Verder nog wat plakparels.


Met hetzelfde papier als bovenstaand kaartje heb ik ook nog een winterkaartje gemaakt. Het schattige stempeltje van Lily of the Valley heb ik een tijdje terug van Krista gekregen en heb ik ingekleurd met Derwent. Het is uitgestanst met ~labels seventeen~ en sneeuw gemaakt met liquid applique en de heattool.
De grote ijssterren zijn gemaakt met creatable ~de Finse ijsster~ en de kleinere met een pons en bovenop een plakparel. De tekststempel komt bij de Action vandaan. Verder nog een paar plaksterretjes van Marianne Design en wat stickles gebruikt.

18 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,
    Wat zijn ze leuk geworden zeg!
    Het plaatje ben ik ook tegengekomen, het is zo mooi.
    Het winterkaartje is ook erg mooi.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes van marjolein batin, is een mooie kaart geworden hoor.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat ziet er weer super uit meid, mooie kleurtjes en toppie plaatje van Bastin!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 prachtige kaarten.
    Hoop dat je snel van je moeie benen af bent.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    wat vervelend dat je niet helemaal fit bent! Hopelijk knap je snel weer een beetje op!!!
    En je kaartjes zijn zoals altijd weer prachtig mooi Tineke!! Dat plaatje van Marjolein Bastin is zoooo mooi en die stempel is zoooo lief!!!
    Beterschap!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh Tineke die beiden Karten gefallen mir wieder richtig gut.
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HOi Tineke,

    Ooooooooooo twee prachtige kaartjes zien mijn ogen. Schitterend. Goh ik zit elke keer zonder internet dat is ballen zeg. Die stans van de bloemen is erg gaaf zeg Tineke! Ze hebben ook nog andere mooie zag ik. Ooooooo wat leuk zeg, slecht voor de inhoud van je knip whahaha! Maar ik ga vrijdag naar de demo dag toe, had toch vrij kunnen krijgen van mijn werk :) lekker hoor! Weet niet of ik je misschien vrijdag nog zie..., maar denk dat Petra en ik de hele dag ons wel vermaken bij de demo's, verkoop en nog eventjes de winkel bewonderen hebben we nog niet gedaan ;). O ik heb er zin in joh :) whaha. Kan ik het weekend lekker aan de freubel met de nieuwe spulletjes ;)

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww Tineke,wat een prachtige kaarten,leuk plaatje en plaatje.
    Mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bah... naar dat hoesten enzo.. hopelijk ga je toch snel beter voelen, ook in de beentjes!
    Maar je akartjes zijn wel wer erg mooi, vooral de eerste steelt mijn hart.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohh deze zijn prachtig Tineke,mooie kleuren geweldig.
    Niet ziek worden hoor anders zien we elkaar niet het weekend.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 prachtige kaartjes zijn dit geworden, Tineke. Ik hoop dat de moeheid wat uit de benen trekt. Afgelopen maandag heb ik weer een behandeling gehad (muller) en als dit verder goed verloopt doen ze dit over 2 maanden weer en dan met een andere spatader. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaarten hoor Tineke, ik hoop dat je je snel weer beter voelt hoor en dat de vermoeidheid uit je benen trekt !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaartjes heb je weer gemaakt,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jakkie wat vervelend dat je je zo lamlendig voelt. Gelukkig schijnt vandaag wel de zon en voel je je misschien snel wat beter.
    Je kaartjes zijn in ieder geval weer erg mooi geworden!!
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowww dat zijn weer schitterende kaarten Tineke! Super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooow he dat zijn weer een paar mooie kaarten geworden Tineke!! Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaarten Tineke.
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaartjes zijn erg mooi geworden ondanks je erge hoest. De eerste met de lieve roodborstjes is voor mij de mooiste.

    Groetjes en sterkte, Joke

    BeantwoordenVerwijderen