donderdag 3 maart 2011

Decembergroetjes....in maart!

Eind vorig jaar/begin van dit jaar was ik zo fanatiek met de kerstkaarten maar al snel kwam de klad erin... Op clubs doe ik mee met elke maand min. 2 kerstkaarten en al stonden er al wat in mijn album daar...ik wil niet stressen eind van het jaar. Dus al mijn moed verzameld en voìla daar is tie!


Een lief me to you beertje uitgeprint en hierbij het mooie glitterpapier ~Penelop & Percy~ van Daisy & Dandelon gecombineerd. Jammer is dat je de glittertjes niet echt goed ziet. Ook op het plaatje nog wat stickles gedaan om wat meer accent op de sneeuwvlokken te leggen.
De bloemetjes zijn met de creatable ~mini poinsettia's~ gedaan en de tekst is een stempel van Eline's vintage kerst.
Vanavond kan ik nog wel een winterkaartje laten zien met hetzelfde papier (alleen een andere kleur)...tot dan!
Verder allemaal een gezellige dag verder. Heerlijk dat het voorjaarszonnetje schijnt!!!

18 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje tineke, ook je andere kaartjes zijn weer erg mooi, reageer nu vandaag voor het eerst pas, ben de hele week ziek geweest, hoge koorts en erg moe
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke.
    Wat goed zeg van je,om al KK te maken.
    En hij is schitterend en dat me-to-you beertje is echt een schatje.

    Groetjes en tot zaterdag.

    Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje weer Tineke
    en dat plaatje wat een schatje zeg!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve beer EN kerstkaart is dit zeg. Je bent al weer mooi op weg. Ik heb er nog geen 1 gemaakt hihi.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer een me 2 you beertje, ze blijven zo schattig. Prachtige kaart hoor.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    nou Tineke, het is hier nog beeeeerreeekoud dus het kan makkelijk!!! Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt zeg!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is lovely Tineke, a very pretty card!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi kerstkaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, ik ken het wel. Goed hoor om ze eerder te maken, beeje bij beetje. ik zit er tegenaan te hikken... jouw kaartje is een schatje!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, Tineke, het kan wat temperatuur betreft nog wel een winterkaart.Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,

    Weer een geweldige kaart! Het lijkt hier wel december, zo koud!
    Gelukkig duurt het nog even,maar deze is erg leuk!

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super lief kerstkaartje, mooie zachte kleurtjes.
    Ik heb net ook weer een afdrukje voor een kerstkaart in zitten kleuren, ben er graag vroeg bij.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Tineke

    Wat is het een lief kaartje zo met dat beertje en wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk kaartje is het geworden Tinus, pfffffff ik moet ook nog maken ;) maar dat gaat goedkomen (hoop ik).

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige kaartje, hele mooie zachte kleurtjes en super schattige afbeelding.
    Je kan inderdaad maar vast op tijd beginnen met de kerstkaarten om alle stress straks te vermijden.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat moedig al met je kerstkaarten begonnen. Mijn eerste moet nog geboren gaan worden! Vind jouw kaartje eccht heel erg mooi en lief geworden.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen