maandag 28 maart 2011

Winter wishes..

Is het heerlijk lente en kom ik met winter wishes aan... Maar ja, ook de kerstkaarten moeten gemaakt worden om aan het eind van het jaar niet te stressen.


Het papier is uit de serie ~Gammalsdags Jul~ van Maja Design. Een schattig magnoliaatje op deze kerstkaart gebruikt. De 2 kerststerren zijn creatable ~mini poinsettia's en het takje ~decorative elegance~.
Het tekststempeltje is van Imaginisce. Het "bontje" van het jasje heb ik bewerkt met stickles en wat sneeuw gemaakt bij de laarsjes met liquid applique en de heattool. Verder een kantje en wat parels gebruikt.

29 opmerkingen:

  1. een schitterend kaartje tineke. hele mooie kleuren.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    Ik vind het een heel mooi kerst kaartje geworden.
    Hele mooie kleuren.
    Ook ik heb het voornemen eerdaags aan me kerstkaarten verder te gaan.
    Zo'n gek idee vind ik het niet.
    Groetjes van Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi tinke,,,wat een lief kaartje weer ..ben vanavond ook weer aan de kerstkaart gegaan..ga hem morgen op mijn blog plaatsen...

    http://wwwgerrie-creatief.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kerstkaartje zeg, lekker hoor kerstkaarten maken op een lentedag!! ;-) Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    wat weer een prachtige kaart Tineke!!! Ik loop ook al weer achter met de kerstkaarten... ben bang dat het toch weer op het laatste moment aan gaat komen....
    Bedankt voor je lieve mailtje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kerstkaartje en wat een
    mooi takje is dat

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een plaatje, heel mooi zo in de bruintinten en Tilda is mooi ingekleurd in de bruitinten en dan de glimmers op de bondrandjes, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kerstkaartje Tineke.
    Prachtig in deze bruine tinten
    Je kan de KK maar klaar hebben.
    Heb je de andere winterlijnen van Maja al gezien mooi hé.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje, Tineke, `k heb momenteel niet veel zin aan om met de kerstkaarten aan de gang te gaan, ondanks dat ik dit lieve stempeltje ook heb. `k Wacht denk ik maar tot september. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig in deze tinten, Maja papier past werkelijk overal bij, heb ook al div. kerstvellen in huis, vind je kaart eht een snoepie,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi zeg! Ik ben ook weg van die bruin tinten, knap hoor dat je nu toch kerstkaarten aan het maken bent, ik zie dat nog niet zitten hoor.

    Fijne dag verder.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ook niet zo'n zin in kerstkaartjes, maar vind het erg slim van jou dat je jezelf er wel toe zet. En het is weer een erg mooie geworden, meid!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super kaartje weer...zulke mooie kleuren; echt toppie!!!
    gr. Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kerstkaartje.
    Leuk met die stickles langs de rand
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Das een schitterende kaart geworden Tineke! Prachtig!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een liefje Tineke. Stijlvol zoals al jouw kaarten.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kerstkaart Tineke, en dit papier past ook super bij de kerst.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. haha, ben je de lente al beu Tineke? Heel mooi hoor in die aardetinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaart! Hele mooie kleur. Ik heb er zelf nog geen zin in maar je hebt groot gelijk om nu te beginnen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Tineke,super stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supers gemaakt weer Tinus, ziet er weer toppie uit met deze kleuren!

    Lieve groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het maakt niet uit of het voorjaar is je kerstkaart is geweldig mooi !!!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kerstkaart! Ik denk dat ik ook maar eens aan de kerstkaarten gaat beginnen. Ik neem het me elk jaar voor ,maar begin altijd te laat.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super idee om al te beginnen aan je kerstkaartjes! Weet niet of het er bij ook van gaat komen voor september. Neem het me elk jaar voor maar daar blijft het bij.
    Kaartje dat je gemaakt heb vind ik echt heel erg mooi!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kerstkaart in prachtige tinten van dat mooie Maja papier, Je stempel is ook zo bijpassend ingekleurd.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohh ist die Karte wieder super schön geworden.
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Kan dan ene winter wish zijn, ik vind hem wel ergggggg mooi !
    Mooie softe kleuren, en toch niet flets,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi, mooi, mooi kerstkaartje!
    Leuke sketch heb je gebruikt en oooh deze serie is ook al zo......??? :)

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig kerstkaartje!! En het papier is echt onwijs mooi!!!
    Ik loop onwijs achter met mijn kerstkaartjes, moet nodig beginnen!hih

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen