vrijdag 25 maart 2011

Een triangelbox en een tasje

Vandaag is een zwager van ons jarig en Goris is er nu naar toe. Dus nog maar een kadootje gemaakt.


Het papier wat ik voor deze triangelbox heb gebruikt is het herenpapier van Graphic 45. De klokken heb ik uit hetzelfde papier geknipt en met wat kit iets verhoogd opgeplakt.


De tekst is een stempel van Hero Arts. Erin heb ik paaseitjes gedaan. Er zijn zoveel soorten eitjes in diverse kleurtjes papier wat altijd wel ergens bijpast.
Het patroon vind je bij de post van 11 maart j.l.

Ook nog een tasje gemaakt met het patroon van Crealies, de à la Anitaboxmal. Jacqueline en Gert hadden een verjaardag en of ma ff een tasje kon maken...


Ik heb de kleine versie gemaakt van het tasje. Langs de randen van de schuine punt aan de voorkant en het hengsel heb ik een kantje geplakt.


Het papier voor dit tasje is van Maja Design uit de serie ~Fika~.


De bloemen zijn gemaakt van hetzelfde papier en zijn ~flower 5~ van Crealies met in het hart een roosje. De takjes zijn creatable ~decorative elegance~. En ook dit is gevuld met eitjes in een bijpassende kleur. Ik heb alleen vergeten om een foto te maken met het klepje open... sorry!

25 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke, de vergeten foto met het open klepje is je vergeven hoor!!!!
    Ze zijn weer enig.
    Vooral het heren papier vind ik erg mooi.
    Ik heb ook het patroontje van het triangelboxje.
    Wil het gaan maken zodat mijn zoontje dit op school aan zijn meesters en juffen kan geven voor de paas!!!!
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tineke, ik vind ze beide weer zo leuk én erg mooi gemaakt.
    Leuk patroon is het ook van Crealies en het papier is natuurlijk helemaal top :)

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuuw wat een schitterende creaties
    heb je gemaakt en wat een mooi papier
    heb je voor allenbei gebruikt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig doosje en tasje heb je gemaakt Tineke, altijd leuk om zo'n gevulde creatie te krijgen!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohh dit ziet er allemaal weer geweldig mooi uit Tineke, prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een schitterende creatie Tineke.
    En dat graphic papier is inderdaad heel mooi voor onze mannen.

    Fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat schitterende creatie's.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt weer 2 prachtige dingen gemaakt tineke
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    Prachtig gemaakt weer Tineke, dat papier is ook schitterend!!! En leuk zo, die paaseitjes erin!!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kadootjes daar zullen ze wel heel blij mee zijn
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig tasje en dat papier super is dat he.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er weer gaaf uit Tineke, ik vind het tasje helemaal geweldig, schitterend papier !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat knap gemaakt tineke en ook weer zo mooooooooooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha die Tineke wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt! Leuk om weg te geven hoor, die tasjes en doosjes! Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, ik zit weer met plezier te kijen naar deze mooie creaties! Erg mooi, Tineke! Dat triangeldoosje met de mooie klokken erop is helemaal geschikt voor een man.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HELEMAAL GEWELDIG!
    Ik had het patroontje ook al op mijn laptop gzet om te maken, heel mooi papier ook.

    Gr. ini

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige cadeautjes heb je gemaakt.
    de triangelbox voor de man ziet er heel mannelijk uit, leuk gedaan zo met de klokken.
    het tasje is een plaatje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, 2 beeldschone creaties Tineke, heel verschillend stoer voor je zwager en een lief tasje!

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal leuk weer, Tineke. Heb je dat triangeldoosje vergroot? Het leek bij mij alsof er niet zoveel eitjes in kunnen, maar misschien is dat gezichtsbedrog...
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi gemaakt weer Tinus, is toch leuk hè dat je dat als kado kan geven! Je papier is ook weer gaaf en de eitjes jammie..........

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt weer supercreaties Tineke ... errug leuk om dit voor een man te maken en je tassie is top met dit papier!!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig doosje en tasje heb je weer gemaakt, het ziet er erg leuk uit. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wowwww Tineke,wat zijn ze schitterend gemaakt,mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, twee super mooie creaties gemaakt!!! Allebei even mooi en leuk en met een lekkere inhoud!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Tineke,

    Ik had al eerder een berichtje hierop gegeven maar tis in je tasje beland ben ik bang hi,hi, Vind het ala Anita tasje geweldig, en die kleuren, kantje en bloemmekus zo mooi, smaakvol als altijd....Geniet behoorlijk van jou kunsten hoor...ga lekker door en ik kom graag weer om het hoekje kijken.

    Slaap lekkers met warme groetjes ala Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen