donderdag 3 maart 2011

Brrr!

Hier dan het volgende winterkaartje. Gelukkig heb ik nog geen achterstand. Als ik zo weer bezig blijf, komt het vast wel goed.


Ook voor dit kaartje heb ik een me to you plaatje uitgeprint. En hetzelfde papier als het vorige kaartje ~Penelop & Percy~ van Daisy & Dandelon gebruikt. De ijspegelrand is een creatable net als de grootste ijssterren ~de Finse ijsster~ en de kleinere met een pons en bovenop een plakparel. De tekst is een kleine clearstempel maar weet geen naam ervan.

17 opmerkingen:

  1. Ik kom net van je andere kaartje af, ik loop achter denk ik, super leuke kaart heb je weer gemaakt, z'n lieve zachte kleurtjes en schattige afbeelding.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh die ist auch wieder sehr schön und past zu unseren Wetter
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    deze is ook al zooooooo leuk!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Tineke, jij hebt er lekker de vaart in zeg! Je kaartjes zijn stuk voor stuk prachtig!
    Wat hebben we weer een lekker weekend in het vooruitzicht hè? ;) Ik ga vrijdag, heb er erg veel zin in.
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.
    Je gaat echt lekker.

    Groetjes en succes een zaterdag Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een heerlijk kaartje Tineke, mooi dat blauw!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tineke

    Deze is ook weer super.
    Wat een lief beertje heb je gebruikt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi Tineke, je wordt er lekker warm van van dit kaartje dus een echte winters kaartje!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaart met het me to you plaatje, lekker winters.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en wat een lief winters kerstkaartje tineke zo mooi ook weer gemaakt!!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Tineke,leuk plaatje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en ook dit winterkaartje ziet er weer prachtig uit, mooi papier en super lief prentje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterende kaart Tineke! Prachtige kleuren ook!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie kaart en alle andere dingetjes ook, die heb ik ook gelijk even bekeken. Ik ben gelijk volger geworden, dan hoef ik niks meer t emissen, hihi.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi tineke geweldig met zo een uitgeprint beertje,ik wou het zelf ook proberen om er 1 uit te printen, ik had leuke plaatjes gevonden bij google afbeeldingen maar toen ik ze ging uiprinten kwamen ze er heel blokkerig uit,hoe doe jij dat? heb je misschien wat tips voor me?
    heel veel groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen