maandag 24 februari 2014

Ahoy there

Wat een weertje was het vandaag, heerlijk lenteweer! Het lijkt wel of je dan veel meer zin in alles hebt.
Om lekker buiten bezig te zijn, heb ik de ramen gezeemd nadat ze binnen al gezeemd waren. 
Later de achtertuin aangeveegd. Kortom, ik heb zin in het voorjaar ;-)
Maar ook het freubeldipje is hopelijk weer over. 
Het 1e kaartje is weer gemaakt...
Het jongste kindje van het gezinnetje waar ik werk, is bijna jarig en wordt 1 jaar.
Ik heb een "bootkaartje" voor hem gemaakt. 
Voor er vragen komen waar ik het patroon vandaan heb.... ik heb eerst een soort boort getekend en dat uitgeknipt. Vervolgens dat uit kraft geknipt met de vouw boven bij de mast.
Het verder aangekleed met papiertjes "Eline's Beach House" (PB7043). 
In het midden een matrozenjochie van Hobby House met wat frantage langs de randen.
De vuurtoren (LR0231), schelpen (LR0230) en ankers (LR0232) vastgestrikt met touw staan er leuk bij.
Een vlaggetje aan de mast met een tekst van C.C. Design.
De leeftijd is met een alfabet van Joy! crafts gedaan.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* Duymelot: kinderkaart
* Scr@p-cards: hoofdkleur kraft
* Totally Gorjuss: strings the thing 

36 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje.
    Heerlijk dat voorjaarsweer.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend je boot Tineke.
    Fijn dat je weer energie hebt .
    Ik kijk steeds uit naar je kaarten.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart
    erg leuk dat bootmodelletje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk kinderkaartje Tineke, erg leuk dit model!
    En dat papier blijft toch mooi hé, ik heb gisteren ook nog een kaartje met dit papier op mijn blog geplaatst.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk kaartje Tineke.
    Super leuk zo'n bootje.
    En idd heerlijk hé dit weer,en het is ook al weer lekker lang licht,kan ik ook van genieten.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kinderkaart heb je gemaakt, leuk modelletje.
    Gezellig dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot.
    Veel succes!
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het superleuk gedaan, fijn dat je weer zin hebt om te freubelen, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke vrolijke kinderkaart heb je gemaakt en het model heb je ook weer zo leuk bedacht.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke. Wat een schattige kaart voor een jongetje die 1 wordt. Geweldig leuk gemaakt. lief plaatje Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,
    leuk kinderkaartje is dit, lief plaatje, leuk model,het was hier ook schitterend weer, heerlijk zonnig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat is dit een lieffie en het bracht mij op een idee want vrijdag heb ik workshop canvas maken en zou de foto van mijn pa meenemen en die was zijn leven lang gek op boten-water en alles wat daar bij komt kijken, dus heb nu een helder moment daarvoor gekregen dank zij jou:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi gedaan Tineke! fijn dat je weer wat energie krijg van dit mooie lenteachtige weer
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat leuk gedaan Tineke, je moet er maar opkomen om bij dat matroosje zo een bootkaartje te maken, petje af...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief klein kapiteinsbootje heb je hier gemaakt. Is weer een topper.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje Tineke, leuk model!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje Tineke, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig boot kaartje. Leuke stempel, heel mooi gemaakt Tineke.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig kaartje Tineke, heel leuk gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, erg leuk model en wat een lief afdrukje, schitterend! Ja ik heb ook het voorjaar in mijn hoofd, heb lekker in de tuin in de zon (uit de wind) gezeten, zonder jas! Naderhand maar weer eens begonnen om onkruid her en der te verwijderen, niet leuk om te doen maar o zo fijn om buiten te zijn.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is geweldig Tineke!
    Meer dan geslaagd!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk Tineke, je weet dat ik gek ben op alles wat met schepen/bootjes te maken heeft en deze is echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is schattig Tineke.
    Echt op en top een jongenskaart!
    En ja, heerlijk dit weer, bijna niet te geloven dat het pas 24 februari is. Dus genieten! Het kan zo maar weer omslaan.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb je een patroon Tineke, hihi. ja soms heb je die gewoon niet....eigen creativiteit!!! Het is weer een pracht om te zien, altijd genieten bij je en de tekst is ook zo gaaf boven in de mast, super boot kaartje!!! En weer heel leuk dat je mee doe met de challenge van Scr@p-Cards met deze prachtige creatie!
    En ja heerlijk dit voorjaars weer hè....ik was ook al wat aan het studderen buiten vandaag, wat krijg je hier energie van zeg!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Tineke,
    Je hebt echt weer inspiratie gekregen van het mooie weer en een super leuke creatie gemaakt. Erg leuk bedacht. Ben ook heerlijk in de tuin bezig geweest.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw wat schattig kaartje zeg

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaartjes weer, Tineke.
    Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder haar verjaardag.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw Tineke ik vind hem schitterend, echt gaaf gemaakt!
    Leuk dat je weer meedoet met de wedstrijd van Duymelot, succes!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterend kaartje Tineke, ik vind het model helemaal leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende kaart Tineke leuk zo het modelletje van de boot top, bedankt voor het meedoen aan onze scrap cards challenge.


    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, what a beautiful card and perfect for our challenge this week. I love the shape and how you have decorated it. Thank you for sharing and joining in with the fun at Totally Gorjuss this week, and good luck in the challenge. Hugs Janine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ah, wat een geweldig lief kaartje is dit zeg!!
    Leuk in deze vorm!!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen