maandag 10 februari 2014

Love

De komende tijd zal ik telkens iets van de demo laten zien. Tussendoor zal er weleens wat anders geplaatst worden maar alles van de demo verschijnt wel een keer.
De basis van deze kaart heb ik gemaakt met een Go Kreatemal frilly # 10.
Het papier is "Vintage Spring" van Maja Design.
Het plaatje (GH3091) is van Gerda's Hobbyshop en daarachter zit een doily van Cheery Lynn.
De harten en tekst (COL1334) zijn van MD en aan de bovenste heb ik kant met seambinding aan vastgemaakt.
De takjesswirls zijn van Magnolia en de bloem van Spelbinders.
Verder nog een stukje rozenkant met parels gebruikt en houten vlinders van de Xenos.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* Card and Scrap: bruke stempler
* Korte o Mania: lace and ribbons
* Live & Love crafts: love 'n lace 

28 opmerkingen:

  1. mooi gedaan Tineke!! het ziet er weer perfect uit...
    ik ben ook echt heel benieuwd naar de andere werkstukjes van de demo...'k zal elke dag ff kijken..
    hartelijke groet,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In 1 woord een plaatje Tineke !!!!
    Heel lief alles bij elkaar.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig lief kaartje Tineke.
    Lief plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart in zachte kleuren! Ik heb deze kaart uitgebreid mogen bewonderen op de beurs!! Ik vind je bloemen prachtig,net als het Majapapier.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke

    Ik kan er naar blijven kijken.....zo mooi in mijn favoriete kleur. Ik ben benieuwd naar je volgende demo kaartjes.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke, wat een geweldige kaart Prachtig. Supermooi afgewerkt,leuke vorm. Lief plaatje. GroetenTrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een plaatje Tineke, alles past zo mooi bij elkaar en ik heb je kaartjes bewonderd hè! erg leuk om nog een keer te zien hoor mij vervelen ze niet. Prachtig het roosjes kant, hier heb ik ook wat van gekocht, hihi. Ben je weer een beetje bijgekomen van de beurs...was leuk hè! lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow ik kijk mijn ogen uit wat een bjoetie van een Vintagekaartje weer.
    I LOVE IT......Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nydelig kort, flotte farger og et yndig bilde, klem bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat mooi
    Je laatste kaarten zijn weer geweldig mooi . Ook de
    paspopjes .maar deze laatste is een beauty .
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart Tineke, de bloem is ook erg mooi gemaakt, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een plaatje van een kaart weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,
    Leuke kleurencombi heb je gebruikt voor dit prachtige kaartje. Ik vond het weer erg leuk om je kaartjes weer in het echie te bewonderen afgelopen zaterdag ze zagen er prachtig uit en je had er zoveel bij je super mooi. Gezellig dat we elkaar weer gesproken hebben tot de volgende demo/beurs maar weer hihi.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart weer Tineke, supermooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. SUPER mooi weer Tineke...PRACHTIG>>>

    ps... mijn kaartje van gisteren gezien??

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi kaartje Tineke, leuk afgewerkt met die rozen randje, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Tineke

    Wat heb je weer wat moois gemaakt, echt een schitterende kaart.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Perfecte kleuren gekozen voor deze o zo mooi uitgewerkte kaart, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow, wat een binnenkomer is dit en prachtige kleuren.
    dat lint staat er super op en mooi alles afgewerkt zoals Tineke dat altijd doet.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend kaartje en prachtgie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie kaart Tineke, prachtig die zachte kleuren
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook deze is schitterend.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very beautiful card! Lovely colors and details! Thanks for joining us at Card and Scrap!
    DT Unni A

    BeantwoordenVerwijderen