zaterdag 22 februari 2014

Mister cool

Wat fijn dat het heel herkenbaar is om een beetje uitgeblust te zijn. Omdat de druk van de ketel af was, was het even gedaan... 
Meestal is het niet voor lang gelukkig. 
Er zitten nog genoeg ideetjes in mijn brein dus het komt vast goed.
Leuk dat er weer volgers bij zijn gekomen... heel hartelijk welkom! Hopelijk vinden jullie genoeg inspiratie op mijn blog.
Vandaag weer een mannenkaartje voor de nodige inspiratie.
Weer heb ik de vorm van de kaart gemaakt met een Go Kreatemal, frilly #6.
Het plaatje (GH3107) van Gerda's Hobbyshop past mooi in een frame van een nestie.
De luchtballonnen zijn van Lin & Lene van Joy! crafts.
Het mannensilhouet (LR0289) past hier ook weer prima bij. Een tekst (COL1343) op een banner (COL1324) gestempeld.
De papiertjes zijn "Oliver" van My Mind's Eye.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* De Creatieve Zebra: mannenkaart

Net zag ik dat mijn naaitafel in de top-5 bij Tilda's Town is gekomen. 
Leuk dat tie is uitgekozen! 

25 opmerkingen:

  1. Super is je kaart, toeval wil dat ik ook met dit plaatje aan de slag ben gegaan,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke
    Deze kaart is zeker super cool.
    Leuk dat je in de top 5 zit, het is dan ook een super creatie. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,
    Ook deze mannenkaart is prachtig, die luchtballonnen zijn er prachtig bij, wij hebben vandaag een leuk beursdagje gehad in Hardenberg, heb Richtsje in het echt gezien en we hebben lekker samen koffie gedronken, zó leuk, liefs Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere mannenkaart, in deze vintagestijl.
    Heel mooi gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij DCZ!

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, elke dag ern kaartje dat kan ik soms niet bij houden maar weet dat ik altijd alles bij lees!
    Mooi de vorige vintage kaart en dat uitgeblust zijn kan ik me ook voorstellen hoor, zeker als je zoveel tegelijk voor een demo moet maken...erg knap hoor!
    Deze mannenkaart vind ik ook echt prachtig, mooie stansjes!
    Geniet van een fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke
    Dat kun je toch ook niet bijhouden allemaal....zoveel als jij op je bloggie zet...voor ons haast niet bij te houden er naar te kijken, hihi. Je mannenkaart is superieur...prachtig die lucht ballonnen!! en je naaitafel in de top 5 bij TT is helemaal geweldig! maar het is ook zo'n beauty....dik verdiend!!!!
    Geniet van je zondag en het zonnetje!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooie mannenkaart. Leuke kleuren erg mooi gemaakt en afgewerkt. Prachtig plaatje. fijn weekend nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Tineke, het is alweer heel lang geleden maar jij maakt nog steeds erg mooie dingetjes zie ik wel. kijk eigenlijk nooit meer op blogs. de tijd ontbreekt helaas.
    groetjes annet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super gave mannenkaart Tineke !!!
    Een lust om naar te kijken.Wat leuk dat
    je in de top 5 zit ,gefeliciteerd hoor.
    Hier krijg je vast weer energie van.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart.
    Gefeliciteerd met je top 5 plek.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige mannenkaart Tineke, en van harte met je top 5 plaats...DIK verdiend..

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Tineke leuk ook zo die lucht ballonnen erbij. Gefeliciteerd met het behalen van de top 5 met de naaitafel.


    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie mannenkaart heb je weer gemaakt .
    Gefeliciteerd met de top 5 , dik verdiend .
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijk om steeds mannekaarten bij je te zien want dat geeft inspiratie om die moeilijke stap te maken:-)) en gefeliciteerd voor mij is het een nummer 1 hoor zo mooi en precies gemaakt!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterend kaartje Tineke
    je bent echt een kei in mannenkaarten maken

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend hoor Tineke, deze geweldige mooie mannenkaart! Prachtig zo weer in dit model, erg mooi gedaan! En wat jou brein betreft....daar maak ik me geen zorgen over....even rustig aan en dan komt het wel weer!

    Groetjes en een fijne zondag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi dit mannenkaartje weer Tineke...prachtig ook het plaatje...

    groetjes en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig mooie kaart voor de boys echt super ook je naaitafeltje! Gefeliciteerd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie mannenkaart Tineke, altijd lastig vind ik om een mannenkaart te maken maar jij bent daar goed in geslaagd!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart, leuk met die luchtballonnen, heel apart op deze manier en die Go Kreate mallen zijn super he?
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige mannekaart weer Tineke.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer een Top Herenkaart!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn weer zo'n mannenkaart, is toch altijd weer moeilijk, maar met de plaatjes van Gerda's hobbyshop gaat het toch wat makkelijker. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen