vrijdag 21 februari 2014

Congratulations

Deze week heb ik dan toch maar de rust in het freubelen genomen. Of eigenlijk...de hele week heb ik gewoon geen zin gehad. 
´k Ben al een paar keer in mijn hobbykamer geweest en heb verschillende spulletjes gepakt...maar ook weer terug gelegd... :p
Gelukkig heb ik nog veel van de demo om te laten zien. Maar toch hoop ik dat de zin snel weer terug komt...

Gezellig dat er weer nieuwe volgers bij zijn gekomen.
Ik hoop dat ik jullie kan blijven inspireren.
Van harte welkom!
De papiertjes "A day in May" van Pion Design zijn zo mooi en waren net voor de demo binnen. Dat vroeg om er wat mee te doen.
Op het moment zijn de verschillende mallen van Go Kreate echt favoriet bij me. 
Ze zijn zo leuk om de vorm van de kaart mee te maken. Dit is frilly # 6.
Een plaatje van Pion Design in het frame van de pocket watch van Tim Holtz. Op de randen wat frantage enamel gestrooid en bewerkt.
Het label, tekst en vlinders zijn uit het papier geknipt.
De bloem is van Spelbinder en de takjes van Cheery Lynn.
Verder nog een kantje, tule strik en charm gebruikt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* WLVC: gebruik je favoriete mal of pons
* Hobby Home: gebruik je favoriete mal 

26 opmerkingen:

  1. Hoi tineke
    Jou gevoel kan ik heel goed begrijpen want soms overkomt mij ook deze gevoelens je wil wel maar het lukt niet,komt wel goed schatje,haha en je kaart is geweldig mooi
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is of de accu leeg is Tineke ....ff opladen en volgende week ga je weer als een speer....dat komt hier ook wel voor ...
    Groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps sorry... nog vergeten te te vertellen dat het een prachtig kaartje is wat je ons weer laat zien....

      doeiiii

      Verwijderen
  3. Wat een super gave kaart Tineke.
    Echt een plaatje hoor !!! De energie komt
    vast wel weer ,even een dipje ,kan geen kwaad.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Tineke, ook je kaart van gisteren is weer een beauty.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt. Echt super.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige creatie weer en wat een leuk plaatje Tineke,
    tja we komen allemaal wel eens in z n dip terecht, ik zelf begin er net weer een beetje uit te komen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,
    Je hebt voor de demo zoveel gemaakt, dat je nu even geen zin hebt, komt vast wel weer, deze is ook weer super, mooi papier, lief plaatje en de weer erg mooi afgewerkt, fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is echt weer een plaatje Tineke. Heel erg mooi gedaan hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig romantisch kaartje Tineke.
    Fijn weekend groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart weer Tineke. Je favoriete mal is inderdaad een bjoetie.
    Bedankt weer voor je deelname bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een waanzinnige kaart weer. Ik vind dat nostalgische echt schitterend!!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw alweer een super mooi kaartje Tinke!

    Wij wensen je een fijn weekend toe :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Tineke, ja ik herken het wel dat je af en toe alle spulletjes door je handen laat gaan maar dat er geen inspiratie voor een kaart is, maar jouw resultaat mag er zijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. For et fantastisk flott kort, mange fine detaljer og pynt, klem bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Tineke! Het is inderdaad mooi papier.
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wat een mooie kaart is dit weer
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook dit is weer een Schitterende kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Soms moet je even de boel de boel laten he....het er uit persen lukt vaak niet of niet naar zin....maar deze is prachtig hoor! Heel mooi gemaakt!
    super dat je weer gezellig meedoet bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een fantastische kaart heb je gemaakt
    Bedankt voor het mee doen met de challenge bij
    HH- Challengeblog
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tinreke. Wat een prachtige kaart. Heel erg mooi gemaakt met alle mallen. een erg lief plaatje heb je gebruikt. Soms heb je even geen zin of er komt je niets uit de handen..... Dat komt vast wel weer. Je hebt ook zoveel kaarten gemaakt voor de demo!. Fijn dat je volger bent geworden bij mijn moeder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een plaaaaaatje is dit weer.....echt schitterend gedaan Tineke. Ik ben nog met vakantie...maandag gaan we weer naar huis maar mijn handen jeuken nu om weer aan de slag te gaan. Ik heb hele leuke spulletjes gekocht vandaag in Hardenberg en ooooooo...die roepen aan mij om er iets moois van te gaan maken hoor hahaha. Fijn dat je weer meedoet bij WLVC, liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige kaart Tineke en ook het model er van.
    het ziet er weer tip top uit en gezellig dat je er weer bij bent.
    liefs van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie inzending weer Tineke, top als altijd.
    Bedankt voor je trouwe bijdrage bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen