zaterdag 8 februari 2014

Rose Garden

Vandaag was het dan de demodag op de beurs van Gerda's Hobbyshop. 
Een super gezellige dag was het weer!!! 
Vele bekenden weer gesproken en nieuwe gezichten gezien waar ik eerst alleen maar een naam van had. Dat maakt het bloggen nog leuker.
Zoals gewoonlijk was het allemaal weer supergoed verzorgd door Gerda en haar hele team. 
Meiden, nogmaals bedankt!
Het was steeds lekker druk om mijn tafel... en deze kaart was er o.a. ook te zien.
Veel van deze producten die ik gebruikt heb, zijn uit de januari serie van MD.
Het papier uit paper bloc: "Rose Garden" (PK9102), het plaatje (IT564) op de mooie Country Garden mal (CR1261) en de vogeltjes op tak (LR0290).
Ook nog wat "oudere" mallen gebruikt: de boom (LR0203), hekje (LR0205) en het vogeltje (LR0206).
Deze zijn ook allen van MD.
Verder nog een strik met charm toegevoegd. 

16 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke, deze kaart heb je iets te vroeg geplaatst, vanmorgen om ongeveer 9 uur stond hij er al op, maar je kaart is prachtig wij zien je voorbeelden wel binnenkort voorbij komen. Jammer dat ik vandaag niet kon... Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    Ook ik dacht wat vreemd, je hebt denk ik de tijd verkeerd ingesteld, ik hoop dat het een gezellige dag gaat worden, je kaartje is weer prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha, de beurs moet volgens mij nog beginnen. Maar er zullen vast velen genieten van de deze mooie kaart. Fijne dag gewenst.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaarten heb je gemaakt, Tineke! Leuk dat het weer zo'n succes was!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Tineke, maar voor mijn persoonlijke smaak vind ik 'm erg druk met de stansjes: het plaatje en de LO van de kaart vallen een beetje weg zo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart weer, met een schitterende kleurcombi. Mooi buin blauw en roze. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart weer Tineke,mooie mallen
    heb je gebruikt,lieve kleurtjes.
    Fijn dat het goed ging vandaag.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Tineke, achteraf dacht ik de demo is nu toch
    nog bezig ,misschien dat je alleen de ochtend
    bent geweest ,had graag gekomen ,lukte niet helaas.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi tineke
    ziet er geweldig uit met al die mooie mallen, als je daar dan naar kijkt dan denk ik hebben-hebben:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje. en wat een mooie mal.
    Zo te lezen heb je een gezellig demodag gehad.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kaart maar jammer dat dit er vanmorgen al stond, terwijl de beurs nog niet begonnen was, dus gezellig en druk? wist je toen nog helemaal niet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Tineke,
    Ja, het was inderdaad erg gezellig! Je kaarten waren weer prachtig en zorgden voor veel bekijks! leuk om je in het echt te hebben gesproken!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Tineke
    ik heb genoten zaterdag van al jou mooie kaartjes.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen