vrijdag 28 februari 2014

L'amour

Vanmorgen ben ik even naar Spijkenisse geweest waar de demodagen waren van Doe@ding. 
Het zat allemaal mee: Goris die precies in de buurt moest zijn voor zijn werk en ik dus mee kon rijden. 
En Martine kwam pas vanmiddag omdat Jacqueline een avonddienst heeft. 
Gezellig weer bekenden gesproken en natuurlijk zijn er wat leuke spulletjes mee naar huis genomen.
Vandaag heb ik een huwelijkskaartje om te laten zien.
Het achtergrondpapier is "Sofiero" van Maja Design.
Achter het filigraan hart (LR0299) heb ik een gedeelte van het papier uit paper bloc "Vintage Romance" (PK9104) gedaan. Ook het labeltje komt uit dit papier.
De roosjes (LR0256) zijn van MD en de takjes van Cheery Lynn.
Op de hartjes ballonnetjes (PP1401) een tekst (COL1344) gestempeld.
Op de trouwingen (LR0238) wat pareltjes geplakt en ook een parelhart (CA3109) kreeg een plekje. 

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi trouwkaartje Tineke.... PRACHTIG vooral met dat harten het leuke plaatje geeft het een hele romantische uitstraling....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke. Wat is dit een mooi hart. Een prachtige kaart heel erg mooi afgewerkt. Prachtig papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Tineke, wat een prachtige kaart weer!
    Ik blijf genieten van al het moois van jou.

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige trouwkaart Tineke.
    Een hele mooie mal is dit,leuk dat ik je
    tegen kwam bij Doe @Ding .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is vast erg leuk geweest bij Doe@Ding, altijd heel leuk om bekende te spreken! Je kaartje is heel mooi...prachtig de harten mal. Veel groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne dag zal dat geweest zijn, genieten dus. Je kaart vind ik schitterend, wat is die mal toch mooi, ik kan bijna niet wachten totdat hij bij mij in de brievenbus valt haha. Het papier wat je gebruikt hebt is ook al zo mooi, lieve details zoals die ringen, hartje en ballon maken het geheel af.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige huwelijks kaart, heel erg mooi in deze kleur.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige romantische kaart, mooi dat hart,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi Tineke, deze mal ligt nog klaar om wat mee te doen alleen ik kom er niet aan toe. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje. En wat een prachtige mal.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kaart is prachtig, het hart is zooooo mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,
    Een heel mooi trouwkaartje, het hart ziet er super uit, leuk dat je bij Doe@Ding was, het is voor mij echt veel te ver, maar wie weet..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi romantisch kaartje, prachtig is dat hart! Ik ga met het Liftteam ergens in juni naar Do@ding, tenminste... dat is het plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige romantische kaart
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je zo even met Goris mee kon en genieten van alle leuke dingen bij doe@ding Tineke! Je kaartje is weer genieten hoor, leuke mal en ook alles weer zo prachtig bij elkaar combinerend!

    Groetjes,
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig om even naar je favoriete winkel te gaan en daar bekenden te zien!
    Je kaart is erg mooi wat blijft dat toch prachtig papier!
    Erg mooi en romantisch gemaakt met de mooie doily en de roosjes!

    BeantwoordenVerwijderen