woensdag 9 maart 2016

Daar is de lente weer

Ondanks dat ik de griep te pakken heb, kom ik toch een kaartje laten zien. 
Gelukkig waren de vorige 2 berichten al ingepland.
Het schijnt dat we de regen en al het andere nattigheid voor even gaan verlaten en het weer droog en zonniger wordt. Van mij mag het! 
We krijgen er weer een lentegevoel bij.


Deze kaart is ook met shapes art frames teardrop van Dutch Doobadoo gemaakt, net als mijn vorige kaart.
Aan de linkerkant het design papier uit paper bloc "Country Style" (PK9130), aan de rechterkant heb ik een "schutting" gestempeld met de wicker clear stamp (CS0952) op kraft papier en in het midden heb ik de border set wave (LR0395) gebruikt als afscheiding.
Tegen de schutting staan een paar buxussen in potten (CR1303) gezet met een gieter (LR0260) erbij. Er fladderen ook wat vlinders (CR1354) rond.
De afbeelding van de kip op de emmer komt van een knipvel (EWK1240) van Els. 
Wat blauwe druifjes (LR0402) bloeien tussen het gras waar ook wat kuikentjes scharrelen. Ook zit er nog een kuikentje verstopt bij de gieter.... 
Het grootste kuiken komt van een knipvel van Els (EWK1239) en de 2 kleinere heb ik uit het design papier geknipt.
Bovenaan nog een tekst (PL1523) gestempeld.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

15 opmerkingen:

  1. Weer een erg leuke lentekaart, Tineke.
    En van harte beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart met de kip.
    Beterschap er mee.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een erg mooi vrolijk lente kaartje beterschap gewenst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend lentekaartje Tineke....zo mooi van vorm...en heel leuk ook die kip met die kuikentjes...
    Beterschap met de griep...hopelijk ban je snel weer opgeknapt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn er toch veel, die geveld zijn door de griep Tineke! Maar ondanks dat blijft ze gewoon posten, hihi Je hebt een schattig kaartje gemaakt zeg! En die stempel die je als achtergrond hebt gebruikt heb ik ook aangeschaft, maar moet nog wat mee gebeuren! Dankjewel voor je prachtige inzending naar Scr@p-Cards en heel snel weer beter zijn hoor!!!
    Liefs van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat naar om te lezen dat je griep hebt Tineke! Ik hoor overal dat het een heel nare griep is die nu heerst en dat hij ook heel lang blijft :( Hopelijk houden de bacteriën het snel voor gezien bij jou en knap je weer op :) Heel veel beterschap! Jouw kaart is heel mooi! Zo schattig dat kleine kuikentje bij de planten en de gieter :) Mooi model en heel mooi opgebouwd!
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schattig kaartje Tineke.
    Heel lief met het kuikentje en de kip.
    De druifjes staan er heel gezellig bij.
    Ik hoop dat je weer gauw op mag knappen.
    Akelige griep hoor ik steeds .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke wat een leuk voorjaarskaartje is dit geworden.. Erg mooi samengesteld. Veel beterschap met de griep. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    jij ook al slachtoffer van de griep, mijn man is ook flink ziek geweest, je bent er niet zo maar van af..
    Gelukkig had je nog kaartjes in voorraad, dit is een prachtige lentekaart geworden, heel mooi model ook,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What an amazing project! Love that 'sitting' hen! Thanks for joining us at Dies R Us for our 'Shaped' challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooie kaart Tineke!
    Oppassen met je griep hoor, blijft lang in je hangen! Ik ben sinds dinsdag weer aan het werk maar voel me nog altijd niet tiptop!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,
    Wat een super mooi kaartje heel leuk met de kip op de emmer doet me denken aan mijn kindertijd .
    Hopelijk knap je snel op Tineke snel beterschap .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW! What a fabulously fun creation Tineke! Thanks so much for playing in our ‘SHAPED’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hopelijk ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt Tineke. Vandaag was het heerlijk weer en je kaartje ziet er prachtig uit. Leuk zijn de plaatjes met kippen.
    Gezellig dat je meedoet met de challege bij Scrap-Cards!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a lovely card, great spring/Easter scenery:-)
    Thanks for joining us at Kreativ Scrapping:-)
    Greetings from DT Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen