maandag 28 maart 2016

Voorjaarskriebels

Vandaag is het mijn beurt weer op iets te plaatsen op het blog van Hobby Vision
Deze keer heb ik een envelop kaart gemaakt van Dutch Doobadoo.


Het design papier is al een oudere serie "Blomstertid" van Maja Design.
Voorop moedergans met haar kleintjes (LR0410) in het gras (CR1355) bij een rietpluim (LR0409).
Ook hier weer de prachtige waterlelie (LR0406) met plakparel (JU0952) bij varens (LR0403).
Er fladderen nog wat vlindertjes (CR1354) rond en bovenaan een tekst (PL1523) gestempeld.
  

Op het web had ik een leuk plaatje gevonden.
Aan weerszijden staan rietpluimen (LR0409). 
In het gras (CR1355) groeien madeliefjes (CR1272) bij blaadjes (LR0398). 
Ook lopen er kleine kuikentjes (LR0410). En er fladderen een paar vlinders (CR1354) rond.
De vlindertjes hebben een mooi parelmoer glanslaagje door de Wink of Stella brushpen.


Achter de opening heb ik kippengaas (Memorybox) gedaan.
Het kaartje afgewerkt met tule (JU0924) en seambinding.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Tineke! Vind het design papier ook schitterend!
    Fijne paasmaandag!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewelig...wat een leuke kaart is dit geworden, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt Tineke!!
    Ziet er weer gezellig uit .
    Prachtig plaatje en lieve kleurtjes.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Praxhtig Tineke, heel mooi dat doorkijk envelopje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben je nu nooit eens ideeloos! dat je het even niet meer weet of
    inspiratieloos??? De ene na de andere prachtige kaart wordt geproduceerd!
    Heel knap hoe je met al die mooie stansen werkt en dit is ook zo'n super gaaf model, waar ik weer heel graag naar zit te kijken Tineke...super!!!
    Dankjewel weer, voor je inzending, waar we geen genoeg van krijgen!
    Liefs van Gerie en DT Scr@p-Cards fijne extra Paaszondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zeg dit nooit maar ik sluit mij helemaal aan bij Gerie Tineke ;) Fijne tweede paasdag!
    Gezellig dat je weer meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent echt een kanjer met deze stansen, het is alwéér een geweldig lentetafereel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie creatie weer Tineke...zo een prachtig enveloppekaartje en super in die zachte blauwe kleurtjes...en geweldig leuke accentjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie voorjaarskaart Tineke. Prachtig is de nieuwe bloemen mal zeg.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge bij Scr@p-cards!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige enveloppe kaart heb je gemaakt, het plaatje is erg mooi, de ganzenfamilie en varens heb ik al, de pluimen en waterlelie, zijn eindelijk onderweg..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart. Mooi is de bloemen mal.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende voorjaarscreatie! Mooi model en met het gaas ervoor ik vind hem prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi hoor Tineke en ook geweldig versierd. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen