dinsdag 29 maart 2016

Er is er één jarig, en dat ben jij!

Een tijdje terug heb ik voor iemand een kaartje gemaakt voor een jarige kleindochter. 
Nu was er weer een kleindochter jarig en kreeg ik de vraag of ik nog een kaartje wilde maken.
Het meisje wordt 9 jaar (is inmiddels jarig geweest) en wil heel graag een roze fiets. 
Dus dat wilde ik erin terug laten komen. 
Of ze de roze fiets gekregen heeft, weet ik niet. Zo niet, dan heeft ze 'em nu van papier ;-)


Om de roze fiets leuk uit te laten komen, gebruikte ik zachte tinten. 
Het design papier is uit een ouder paper bloc "Eline's Babies pink" (PB7025).
De roze fiets (LR0233) kreeg witte fietsbanden, zadel, mand en handvaten van kraft en zelfs een fietsbel en achterlicht. In de mand deed ik wat bloemetjes.
De fiets staat in het gras (CR1355) waar bloemetjes in groeien en een poesje (COL1383) in loopt.
Achter de fiets staat een boom (LR0203) die frisse groene blaadjes heeft en roze bloemetjes. Aan een tak hangt een vogelhuisje waar een vogeltje (LR0204) bij zit.
In het gras ligt het cijfer 9 (COL1347).
De feestslinger (LR0340) heb ik opgehangen aan een stukje scrappersfloss. Op één van de wolken heb ik een tekst (PL1524) gestempeld en er fladderen een paar vlinders (CR1354) rond die een glanslaagje kregen van de Wink of Stella brushpen.
De bloemetjes en de letterslinger zijn voorzien van een parelstipje van de parelpen van Viva.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

16 opmerkingen:

  1. Lovely pastels and a fun Spring scene. Thank you so much for entering your creative and beautiful art in our AG FF challenge.
    Blessings, Carole
    Word Art Wednesday DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart, Tineke. Daar was de jarige vast heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig is je kaartje voor de jarige! Leuk tafereel en de mooie roze fiets als blikvanger. Hoop dat ze ook een echt heeft gekregen, maar met deze kaart zal ze zeker blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor dat meisje. Grappig die roze fiets.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zoet! Erg mooi kaartje, Tineke :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je de roze fiets erin hebt verwerkt :) Inderdaad nu heeft ze er in elk geval een van papier ;) Heel mooie en vrolijke verjaardagkaart Tineke!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,
    je hebt een prachtig tafereeltje gemaakt met als de middelpunt, de mooie roze fiets, erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél erg schattig Tineke.
    Ik zie altijd veel van je op facebook, en kwam nu via omwegen op je blog.
    Ik wordt gelijk volger bij je.
    Ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken.
    Prettige avond. Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Tineke !
    Leuk met de fiets en de poes en het boompje blijft een mooie mal heb die ook .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje voor deze jarige jonge dame Tineke...leuk hoor die mooie roze fiets...maar ook de andere accentjes zijn prachtig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Tineke wat een superleuk tafereel. En wat een leuke details. Je hebt 9 ook erg L leuk op de kaart verwerkt. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enige kaart is dit Tineke!!!!
    Hoe krijg je het weer verzonnen .
    Er is weer heel wat op te zien.
    Wat zal het meisje hier blij mee zijn.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi feestelijk kaartje met mooie zachte kleurtjrs voor de 9 jarige dame, mooi hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat blijven die oudere mallen toch ook leuk om te gebruiken! Doordat er steeds nieuwe uitkomen vergeet je soms de oudere maar deze kaart is weer een voorbeeld hiervan!!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow.... your card is wonderful! I really do love what you did with all the die-cuts - the scene you created is fabulous!

    Thanks for joining in the fun at In The Pink this time - hope we see you again soon!

    Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. a wonderfull card. thank you for your participation to the challenge of cards and more. Margrit

    BeantwoordenVerwijderen