dinsdag 22 maart 2016

Wat mooi!!!

Van de materialen van Marianne Design die begin van deze maand uit zijn gekomen, kan ik geen genoeg van krijgen. Schitterend vind ik de sierlijke zwaan, waterlelie, rietpluimen met de knipvellen van de zwanen.
Nu heb ik er een trapjeskaart van gemaakt met het patroon van de groep Be Challenged op Facebook.


De trapjeskaart heb ik bekleed met de serie "Easter Greetings" van Pion Design.
Aan de linkerkant de waterlelie (LR0406) met varens (LR0403) bij de rietpluim (LR0409). 
In de kern van de waterlelie zit een plakparel (JU0953).


Aan de rechterkant zit een afbeelding (IT584) in de nieuwe basic passe partouts (CR1360) die eind van deze week in de winkel ligt.
Eronder steekt het blad van de waterlelie (LR0406) uit met ook weer een rietpluim (LR0409). Op de voorgrond moeder zwaan (LR0408) met haar kleintjes die heerlijk tussen haar veren zitten.
Op de rietpluimen en het blad van de waterlelie zitten wat "waterdruppels" die ik gemaakt heb met de transparante parelpen van Viva.
Aan beide zijden van de kaart heb ik de prachtige border (LR0407) van Petra gestanst.
Verder wat vlinders die ik knipte uit het design papier en een mooi glanslaagje kregen door de Wink of Stella brushpen. En ik stempelde een tekst (PL1523) op de kaart.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

28 opmerkingen:

  1. OMG Tineke this is absolutely stunning! What a beautiful fold design! FABULOUS job! Thanks so much for playing in our ‘Handmade Flowers’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje Tineke
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super.......gave kaart weer Tineke.
    Je hebt er weer wat bijzonders van gemaakt.
    De mallen zijn inderdaad geweldig mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje
    En wat een mooie mallen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dit is echt jouw ding hè Tineke al die stansjes! Je bent weer helemaal los gegaan en het ziet er prachtig uit! Een transparante parelpen, heb ik nog niet eerder gehoord, gaaf zeg! Fijne dag verder en lieve groetjes van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,
    je kaartje is weer prachtig, mooi model en natuurlijk schitterend hoe je alle stansjes hebt gecombineerd, ik zou er ook zó graag mee aan de slag gaan..maar helaas, nog steeds niet te krijgen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Tineke! Echt weer zo mooi hoe je de nieuwe mallen hebt gebruikt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De materialen zijn inderdaad prachtig, maar ik heb ze (nog) niet want ze zijn overal uitverkocht.
    Ik vind je kaart een plaatje!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooi kaartje Tineke, mooie stansen heb je gebruikt....

    groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi is het lentetafereltje en het model van je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Tineke! Mooi model, mooie kleuren en prachtige materialen :) Ik ben ook zo weg van deze collectie. Ik moet toch eens tijd vrij te zien maken om er ook mee aan de slag te gaan hihi :p
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig kaartje ik vind de nieuwe mallen ook zo mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend tafereeltje Tineke, ik ben er helemaal weg van!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt weer Prachtig !!
    Annie I

    BeantwoordenVerwijderen
  15. "t is een schitterende kaart Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig natuurplaatje is deze mooie kaart weer Tineke. Leuk zoals je alles met elkaar verwerkt hebt, die waterdruppels op de sigaren(riet) zijn ook gaaf. Genieten dit.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij CraftAddiction.
    Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig weer Tineke. Ik heb dit model kaart ook al een paar keer gebruikt, je kunt er zo lekker veel op kwijt hè.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend kaartje heb je gemaakt met het patroontje van Be-Challenged...Ik heb de basis ook af ...nu nog de accentjes erop..
    Ik hoop die zaterdag te posten...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WOW this is stunning! I love that fabulous fold and the gorgeous dies you've used! Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog!
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig mooie kaart met dit patroon! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is so beautiful!! Love the image, die cut reeds and swan and fabulous design. Thank you for joining us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beeldschoon! De "waterdruppeltjes" op het waterlelieblad vind ik zo'n leuk detail :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Spectacular ! This is just a fabulously beautiful creation . Your choice of papers and dies just all came together for a perfect card . I'm so glad you could join us for the handmade flower challenge at Dies R Us!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card, beautiful design and lovely embellishments, thanks for sharing at Alphabet Challenge.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow!!! Such a pretty card.
    Thanks for joining in with our current any image anything goes challenge at The Ribbon Girl.
    Good luck in the prize draw.
    Hugs, Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a beauty! Love those stair case fold inside. Sorry for this delayed comment but just want to thank you for blessing us with this entry on our previous Challenge at Word Art Wednesday. Hope to see you back in our new Challenge. Want to share a Word from the Lord found in 1 Samuel 2:9 and it says, "He will guard the feet of his faithful servants, but the wicked will be silenced in the place of darkness. "It is not by strength that one prevails." Have a blessed day!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen