zaterdag 12 maart 2016

It's a boy!

Pas vertelde ik al dat ik bezig was om de geboortekaartjes voor jongetjes aan te vullen. Inmiddels had ik er weer één klaar maar die bleef nog in mijn map zitten. 
Nu tijd om het tevoorschijn te halen en jullie te laten zien.


Een leuk autootje met baby en knuffelkonijn!
Het patroon heb ik ooit eens opgeslagen en lag uitgeprint al een hele poos te wachten. 
Maar waar ik het gevonden heb, weet ik niet meer. Sorry!
Voor de auto gebruikte ik het paper bloc "Eline's Babies blue" (PB7049).
De knipvellen van de baby (AK0019) en het konijntje (AK0041) zijn beiden al oudjes maar nog steeds leuk.
De auto staat geparkeerd bij een hekje (LR0205) waar gras (CR1355) tegen groeit. 
In het gras bloeien bloemetjes (CR1323). De wieldoppen zijn plakparels (JU0932).
Aan de zijkant van de auto stempelde ik de tekst (EC0106).


21 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt. Fijn dat je dit idee met ons wil delen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve kaart Tineke! Baby's worden vaak met de auto en heel veel knuffels voor het eerst thuis gebracht hihi ;) Ik vind het hekje met het gras zulke leuke details!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic card! Great for a boy :) Thank you for participating in our challenge from Dies R Us!
    Barbara
    Dies R Us Challenge Blog DT
    http://carterie-creative.blogspot.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt Tineke,
    leuk de auto met passagiers..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a precious creation Tineke!! Thanks so much for playing in our ‘SHAPED’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukertje Tineke!
    Super gaaf gemaakt ,heel apart.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke babykaart leuk bedacht

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuke babykaart
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Tineke,

    das ist wieder ein hervorragendes werk von dir.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk dit babykaartje Tineke...wat een stoere babyauto heb je gemaakt...keileuk gedaan...


    groetjes en een fijne zonnige zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke babykaart Tineke
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een heel mooie en erg leuke kaart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke orginele babykaart, heel leuk gemaakt Tineke.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi babykaartje is het geworden tineke, erg orgineel... Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een supermooie auto, Tineke.
    Zo origineel.............kei en kei leuk.
    Groetjes, Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb mijn wagen volgeladen...super leuk kaartje Tineke.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love this card too, very cute:-)
    Thanks again for joining us at Kreativ Scrapping.
    Greetings from DT Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is super Tineke! Wat een leuke auto! Heel mooi opgebouwd.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen