vrijdag 11 maart 2016

Lammetje

Afgelopen zomer kocht ik bij Jenine een paar bollen wol om een konijntje voor mijn kleindochter te haken. 
Van beide kleuren had ik nog wat over en besloot daarvan lammetje Lupo van Lalylala te gaan haken. Echter, ik had toch net niet genoeg dus bestelde bij Hobby Vision van allebei nog een bol. Gelukkig was er niets van te zien dat het een ander verfbad was....


Begin van de week had ik nergens zin in. Niet om te freubelen, niet om te haken, laat staan het huishouden... Maar bedacht dat ik het lammetje wel in elkaar kon zetten. 
Alles had ik al gehaakt maar het in elkaar zetten, is niet mijn liefste werkje ;-)

Ik gebruikte 2 bollen New Cancun van Katia in de kleurnummers 50 en 53.
Het patroon is een kooppatroon en is hier te koop.
Op het lijfje naaide ik nog een houten knoop.
Vinden jullie haar ook lief?

18 opmerkingen:

  1. Vind het superlief Tineke! Daar zal je kleindochter wel heel blij mee zijn!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is heel erg lief, mooi in die naturel kleurtjes. Ik ben dus niet de enige die er een hekel aan heeft om zoiets dan in elkaar te zetten.
    Breien en haken is heel leuk maar dan....... daar blijft het bij dan op liggen.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een schattig schaapje ...
    Echt mooi gemaakt ♥♥♥
    Geniet van de zon en een fijn weekend ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allerliefst vind ik haar. Wat heb je dit knap gemaakt Tineke, mooie tintjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh...wat ontzettend mooi, Tineke. Een super schattig lammetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg mooi Tineke. Daar zal je kleinkind erg blij mee zijn.
    Hij laat me denken aan de Teletubbies al waren die soms stout en baldadig en deze ziet er veel te schattig uit ;-)

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Tineke !
    Wat een liefje .
    Mijn wol is besteld er begint weer begin april en doe weer mee .
    Als ik begin haken staan mijn kaartje dan op een laag pitje en dara ga ik dit jaar proberen verandering in te brengen hi hopelijk lukt het me .
    Prettig weekend Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk lammetje,dat zal Martine wel leuk vinden.
    Fijn weekend
    Groetjes Margeer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is zeker heel erg leuk. Schitterend zelfs. Echt een schatje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,
    het is echt een schattig lammetje, leuke knoop, ik ben er helemaal weg van,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind haar zeker lief :) Wat een schatje! Wat fijn dat je geen kleurverschil ziet! Dat is zo jammer als het wol op is en het verfbad anders is :( Ik vind knuffels haken zo leuk maar ik ben niet zo snel met haken als jou denk ik ;) Hier ligt een Forever Friends beertje in deeltjes al heel lang te wachten om in elkaar gehaakt te worden. Moet ik toch eens gaan doen haha :p
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach, wat een lieverdje, Tineke! Echt een dotje :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke wat een schattig lammetje heb je gehaakt. Heel mooi. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig!! Mooie kleurtjes heb je gebruikt. Dat zou ook iets voor mij zijn, het eindelijk af hebben en dan niet in elkaar zetten. Gelukkig heb jr het afgemaakt want het zou natuurlijk eeuwig zonde zijn als deze blijft liggen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superlief lammetje heb je gemaakt Tineke
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schatje zo lief en erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lievertje is dit Tineke.
    Daar zal Martine super blij mee zijn.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen