woensdag 29 september 2010

Een kauwgompakje

Maurice had vanavond een feestje van een meisje uit zijn klas. Alle klasgenoten (19 leerlingen) van groep 8 mochten komen.. Hij wilde geld geven en ik wilde het even leuker verpakken.
Daarom dit pakje gemaakt wat veel leuker geven zo is.


~Zo ziet het er dicht uit~


~En zo is het open~

Het papier wat ik hiervoor gebruikt heb, is ~Rose Garden~ van Papermania. Hier zijn ook de letters van Liesbeth's naam van en het labeltje wat voorop zit.
Binnenin heb ik aan de linkerkant een vakje gemaakt waar het geld in gestoken kan worden en rechts het pakje kauwgom.
Maurice vond het wel erg leuk geven zo en hij zei dat Liesbeth (en ook alle anderen) het superleuk vonden. Nu daar doe je het tenslotte voor... Morgenochtend zal ze het nog wel vertellen als ze op de schoolbieb bij me komt.
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes op mijn laatste kaartjes!!!

Groetjes, Tineke

19 opmerkingen:

  1. Oh wat heb je dit mooi gemaakt en ik kan
    me voorstellen dat ze daar erg blij mee was

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oo wat ziet dit er mooi uit,ik kan begrijpen dat ze dat heel mooi vond.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke

    Wat ziet dat er prachtig uit,denk dat zij er heel blij mee is.

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er weer geweldig mooi uit, kan me voorstellen dat ze daar heel blij mee is
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend cadeautje om weg te geven!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das een prachtig pakje geworden Tineke! Super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend cadeau zo zeg! Vind dat plaatje voorop ook zo mooi, net of het geborduurd is!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Tineke,lief kadootje zo. Echt een leuk idee voor een zo,n meisje. Groetjes Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oohh wat heb je dit weer mooi gemaakt Tineke.
    Begrijp wel dat ze er blij mee was.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee, je hebt hem mooi gemaakt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee.Het is zeer zeker leuker geven zo.Heel erg mooi gedaan.Ik ben maar meteen volger van je geworden,je maakt zulke leuke dingen.Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend gemaakt Tineke,zo mooi plaatje,prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke leuk meid en zo maak je van iets simpels iets heel leuks, leuk om te geven en leuk om te krijgen.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Harstikke leuk Tineke. Veel leuker geven zo, dan in een gewone witte flop.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gedaan Tineke,
    erg leuk om op deze manier centjes te ontvangen.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet dat er prachtig uit,denk dat zij er wel heel blij mee is.
    Wat maak je een prachtige creaties Tineke ,ik ben gelijk volger geworden.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, je zal het maar ontvangen.....
    Schitterende creatie hoor!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen