zaterdag 8 februari 2014

Excuses.....

Mijn excuses voor het plaatsen van het vorige bericht.... Omdat ik vanmiddag vanuit Harderwijk direct naar de verjaardag van mijn vader zou gaan, had ik een bericht alvast ingepland. Echter, er is iets met de tijd niet helemaal goed gegaan....
Vanmiddag hoorde ik op de beurs dat er vanmorgen al een bericht van me op stond... Jullie begrijpen vast dat ik dit niet zo geweldig vond :( 
Maar wel had ik een vooruitziende blik want het was echt super gezellig!!! Leuk dat er velen o.a. voor mij (nou ja, voor mijn kaarten dan...) gekomen waren, bedankt!
Bij deze mijn excuses voor de verwarring....!

8 opmerkingen:

  1. Hihi...die Tineke...het was er heel erg leuk en heb jullie gezellig gesproken vandaag en ook andere bloggers...helemaal leuk!!! jullie in het echie te hebben ontmoet, wij waren om 8.00u...eh 20.00u weer thuis, hihi. Fijne zondag en tot blogs!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke, Ik vond het heel gezellig vandaag. Heel erg leuk om je ontmoet te hebben Gezellig. Je kaarten die je had gemaakt voor de beurs helemaal prachtig. Ik ga binnenkort ook met de mallen aan de slag. Hele leuk dag gehad. Ook ik heb net als Gerie ook een aantal bloggers in het echt gezien. Gezellig. Fijn week-end nog Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan gebeuren toch, fijn dat het leuk en gezellig druk was,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Tineke
    het was heel gezellig om je weer te zien en ook andere bloggers, zoals Gerie, Trijntje en Ellie.
    de dag vloog om en je kaartjes waren dan ook allemaal super mooi.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer dat mijn reactie is verwijderd, zou netter zijn om dat even te melden, of gewoon hier onder antwoord te geven
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn excuses heb ik al neergezet en vind dan ook dat het daarna gesloten moet zijn. Als je mijn excuses niet aanvaard....sorry dan.
      Groetjes Tineke

      Verwijderen
  6. dit vind ik netter dan mijn bericht verwijderen, en natuurlijk heb je al exuses gezet voor het feit dat je het te vroeg geplaatst hebt , en dat je een kaart vast klaar zet om te plaatsen omdat je het druk hebt begrijp ik ook, maar niet dat je dan een verhaaltje er bij schrijft wat verzonnen is, dat punt vind ik echt het niet serieus nemen van je volgers,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was erg leuk om je weer te zien in Harderwijk en ik vond het grappig dat je mij herkende terwijl we elkaar nooit hebben gesproken! Wat een geweldige kaarten had je weer gemaakt! Leuk dat je ze op je blog zet zodat ik nogmaals kan genieten hiervan en misschien wat ideetjes opdoe! Groetjes Betha Horsmeier-Bouter

    BeantwoordenVerwijderen