woensdag 5 februari 2014

Paspoppen..

De dubbeldikke Marianne Doe! is inmiddels ook weer uit. Ook ik mocht er weer een aandeel voor leveren.
Deze kaarten zijn het geworden.


De gebruikte materialen en beschrijvingen kun je vinden in Marianne Doe! 21.
De bovenste 2 hoop ik zaterdag ook mee naar de demo te nemen. De onderste is mee naar diverse beurzen van MD.

Eventjes gun ik mezelf geen tijd extra om uitgebreid te bloggen. Ik ben nog druk bezig voor de demo want wil graag heel veel mee nemen om aan jullie te laten zien. 
Hopelijk vergeven jullie het me... tot later! 

21 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke. Deze kaarten zijn ook weer erg leuk.I K had ze al zien staan in de Doe. Leuke combi van de materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten Tineke, ik hoop dat je veel bekenden treft in Harderwijk, ik kom niet dit i.v.m. de verjaardag van mijn moeder, ik had anders nog best wel wat plaatjes van haar willen hebben. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een leuke kaarten heb je gemaakt met de nieuwe mallen .
    Super leuk .

    Groetjes Elle -Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig en inspratievol. Ik zou zelf nooit gedacht hebben aan de combinatie van de klok en de mannequin maar wat een mooi resultaat geeft dat. Echt een inspirerende post is dit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten zijn het Tineke, heel apart.
    Erg mooie combinatie de klok en paspop.
    Hoe verzin je het weer ,erg leuk !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Tineke ik heb de schoentjes nog niet maar vind je kaarten zo mooi ik denk dat ik ze ook ga halen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor Tineke, super leuke meidenkaarten. Ik ben ook bezig met deze stans en wat is hij mooi hè. Leuke inspiratie weer.
    Groetjes Joe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten Tineke, veel succes met de demo,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,
    Ik heb je kaartjes al uitgebreid bewonderd in de Marianne, ze zijn prachtig..echte eye-candy's...liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een dotjes van een kaarten en wat een gave kleurencombi en het papier is echt prachtig erbij! GHeel vel succes met je demo... en ik begrijp dat je dan geen tijd hebt om te bloggen! geeft niks... we zien je wel weeer verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaarten heb je weer gemaakt, succes met het maken van je voorbeeldkaarten.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Had ze al zien staan in de Marianne. Ze zijn echt prachtig.
    Succes met je demo.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Tineke maar liefst 3, prachtig allemaal. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaarten, heb net de Marianne doe besteld.
    Veel suuces met je demo
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi tineke
    wat een prachtige kaarten en zo stijlvol in die zwart/wit kleuren!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je zal er weer prachtig mee in het blad staan en ik heb het je vergeven hoor, hihi. Een mens kan niet alles tegelijk en ga je maar lekker voorbereiden op de Demo voor zaterdag
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allemaal prachtig gewoon Tineke, complimenten!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is nog eens een mooie bijdrage aan het tijdschrift! Bereid je maar voor op de demo, tuurlijk gaat dat voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook deze serie is weer heel mooi Tineke

    BeantwoordenVerwijderen