maandag 3 februari 2014

Winnaar en top-3 plaatsen

Leuk waren al jullie reacties op de foto's van Martine, bedankt! 
Ook jullie kennen het lopen op de knieën niet. 
Hihi...hebben wij toch dat wereldwonder !?! 
Natuurlijk komt het gewone lopen vanzelf wel. Daar ben ik ook niet bang voor. Het ene kind loopt sneller dan het andere. 
Onze meiden liepen met- of net na hun 1e verjaardag maar de jongste eindelijk pas met 1½ jaar. Daar was ik toen wel erg blij mee...hij was een ontzettende dikzak (daar is nu echt niks meer van te zien...) en was loodzwaar op me arm ;-)

Zonet was ik een blogrondje aan het maken. Sorry, dat ik niet overal reageer maar ben druk bezig voor de demo van a.s. zaterdag op de beurs bij Gerda's Hobbyshop in Harderwijk. 
De laatste week ben ik  flink in de prijzen gevallen... 
Bij Card and Scrap zat mijn pendule in de top-3, bij Just a note werd ik winnaar met de roze winter-tag en bij het Freubelhonk van GeKi  kreeg mijn blauwe winter-tag de extra kans.
En of dat allemaal nog niet genoeg is, zag ik net ook dat ik de candy bij Berit heb gewonnen.
Superleuk allemaal!!!

Morgen ben ik terug met een kaartje.

21 opmerkingen:

  1. Jouw blog opent wel, bij de tweede poging weliswaar... ik ben inmiddels bezig met blogger help. Hopelijk levert het iets op...
    Wat leuk dat je zo in de prijzen viel, geeft een goed gevoel! Succes met de voorbereidingen, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze jongste liep ook pas met 1,5 jaar, vond het niet zo erg hoor. Nog tijd zat om te lopen. De andere twee waren 13 maanden en 11 maanden en die met 11 maanden liep was zo vlug als water, zo stond hij naast je en zo was hij weg. Haha.
    Gefeliciteerd met al je prijzen en succes een zaterdag met de demo.
    Ik ben vorige week zaterdag voor het eerst bij Gerda's hobbyshop geweest, mooie winkel!

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Gefeliciteerd met al je prijzen Tineke, je hebt een leuke kleindochter, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Tineke met je prijzen.
    Heel leuk voor je !!!! Geniet er maar van.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Tineke en als klap op de vuurpijl heb je ook nog de candy van hobbykaart gewonnen.
    super toch!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke. Wat leuke al je prijzen..... IKm hoop dat het me eindelijk eens gaat luekken om naar Harderwijk te komen. Het lijkt me zo leuk. Ik ben helemaal weg vamn alle mooie vellen die Gerda uitbrengt. En ze heeft ook zulke mooie spullen in de winkel en voorbeeldkaarten!!. IK ben benieuwd wat je ons laat zien zaterdag. Hopelijk tot zien(s). Groeten Trijntje ,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van Harte Gefeliciteerd met alles wat je gewonnen hebt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk is dat Tineke dat ook jij zo in de prijzen bent gevallen...Het is niet zo verwonderlijk, met die prachtige creaties van jou..Gefeliciteerd ermee en geniet er maar met volle teugen van.
    Succes met de voorbereiding van je demo....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuk toch al die mooie prijzen, veel plezier ermee,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met al je toppers en prijzen. Het blijft altijd weer leuk om iets te winnen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja heerlijk voor je...ik zag het hier en daar al...toppie! en dik verdiend!!!! en ook nog een prachtige candy...helemaal super Tineke, dat is genieten hè! Succes met je voorbereiding voor de demo, maar dat gaat zeker goed komen!! freubel ze!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd wat leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met al je mooie prijzen, erg verdiend hoor wat zul je genieten want er zit ook een jaar abonnement bij zag ik toch?
    Heerlijk genieten dus!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je zo in de prijzen bent gevallen!!
    Gefeliciteerd, je verdient het,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou bofbips, gefeliciteerd met al je prijsjes die je gewonnen hebt. Maar verbazen doet het me niks hoor!!! Je bent en blijft een super kampioen in knutselen. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je prijsjes en extra kans,dit is echt verdiend zo mooi.
    En wat je kleindochter betref die zal algauw jullie ineens versteld doen staan,dat komt allemaal goed.
    Ik weet nog dat mijn moeder ook zo bezorgd was ik lag met twee jaar nog in de wagen maar het is ook allemaal goed gekomen,pas heb ik op mijn 62 weer opnieuw moeten leren lopen vanwege een nieuwe knie en ook dat heb ik weer overwonnen.dus geniet nog even van dat knie lopen.succes.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke,
    Je bent lekker in de prijzen gevallen leuk voor je en je hebt het het verdient hoor je creaties zagen er top uit. En ik zag dat je alweer een leuke candy gewonnen hebt bij Studio Light het gaat lekker bij jou (ik heb ook niets te klagen hoor) het is super leuk om prijsjes te winnen. Wat is je kleindochter een schattig meisje grappig om te zien/horen hoe zij zich verplaatst. Ik ken deze manier ook niet.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Tineke.
    je bent lekker in de prijzen gevallen he en wat is je kleindochter een schatje zeg.
    ben benieuwd zaterdag naar je mooie demo kaarten.
    tot dan en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeeetje wat gaaf voor je met al die prijsjes! ennnuuu we willen wel zien wat je gewonnen hebt he???

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat veel prijsjes heb je weer gewonnen. En terecht, want je maakt schitterende creaties.
    Wens je veel succes met de demo en ga maar weer snel aan de slag.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig al die prijzen, maar je maakt ook zulke mooie kaarten en zo. Hopelijk zie ik je zaterdag in Harderwijk als het tenminste niet zo druk bij je is. Groetjes Betha Horsmeier-Bouter

    BeantwoordenVerwijderen