maandag 17 februari 2014

Naaitafel

Vorige week was ik van plan om even wat minder te freubelen dan de weken ervoor. De drukte van de demo voor de beurs was er immers af. 
Maar toch heb ik weer heel wat uurtjes in mijn hobbykamer doorgebracht... ´s Maandags moest ik van mezelf iets maken wat ik nu nog niet kan laten zien. Dinsdag kwam ik erachter dat mijn voorbeeld voor MD Divas nog niet klaar was. Daarna ging ik aan de slag voor het Valentijnsdoosje en terwijl ik daarmee bezig was, vroeg Hilary of ik nog veel tijd over had tot vrijdagavond.... 
De moeder van haar vriendin hield haar verjaardag. Die moeder naait heel veel kleding dus of ik iets daarmee kon maken... 
Ik heb eventjes het zaagsel weer laten werken en er rolde nog iets uit ook... ;-)
Ga er maar goed voor zitten want er volgen heel wat foto's. Neem even een bakkie koffie of thee erbij...
De foto´s heb ik pas 's avonds kunnen maken net voor Hilary wegging dus heb ze met de daglichtlamp gemaakt. Hierdoor komen de kleuren soms niet helemaal juist over, sorry!
Tussen mijn patronen vond ik de naaitafel van Sandra's Scrapshop. En ja dat was het! 
Ook weer eens mijn potloden en afdrukjes "onder het stof" vandaan gehaald en deze schattige Tilda ingekleurd. 
De papiertjes "Alma's sewing room" van Pion Design zijn er "geknipt" voor. 
Tilda is zo intensief bezig...
Hier kun je goed zien dat de naaimachine opgebouwd is uit meerdere delen. 
Het naaiwerk waar Tilda aan bezig is, heb ik met hele kleine stiksteekjes geborduurd. 
De naaitafel is van Singer en de laadjes zijn voorzien van een parel. 
Een schaar mag niet ontbreken wanneer je bezig bent... 
De mini patroontjes waaierden telkens op de grond dus Tilda besloot om ze aan de tafel vast te zetten met een knijper...  
Wat scrappersfloss als garen om de spoel van de naaimachine gewikkeld. 
Close-up van Tilda.. 
Het mini garenkaartje en de centimeter zijn ook uit het papier geknipt.
Terwijl ik bezig was met de rest heeft Hilary van ijzerdraad een hangertje gebogen en ik heb er een stukje kant overheen gehangen.
Hilary was blij dat ze een mooi kadootje had en de moeder van haar vriendin was er helemaal blij mee. Iedereen moest het zien en daarna heeft ze het bovenop de kast gezet zodat iedereen het wel kan zien maar niet aan kan zitten....
Janet, ik heb er met plezier aan gewerkt! 

Deze creatie wil ik mee laten doen bij:
* WLVC: iets van mdf/hout te zien
* YMAM: vintage en parels
* Time for Magnolia: Tilda only
* Tilda's Town: special occasion
* Totally Tilda: sewingroom and Tilda
* KIC: alles mag

52 opmerkingen:

  1. wou ik heb zitten genieten wat is dit super mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh.... dit is Super Leuk gedaan!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUWWWW dit is echt helemaal supergaaf, prachtig geworden,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh dit is fantastisch wat een pronkstuk staat hier te schitteren, je krijgt van mij een dikke 10.
    Kom je ook eens bij mij lkijken?
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, schitterend Tineke!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve tante Tien,

    Wij vinden de naaitafel allemaal zo geweldig mooi! Iedereen mag er naar kijken, maar niemand mag eraan komen. Het is echt een prachtstuk. Mijn moeder is er helemaal trots op en mijn creatieve tante Marry wist niet was zeg zag. Zo mooi als dat het is. Namens mama heel erg bedankt, en inmiddels weet heel de familie dat de moeder van mijn beste vriendin zoooo creatief is! Liefs Marin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg mooi gedaan, wat een super kunstwerkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. absolutly stunning project, so real ;)
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een werk en wat een supermooi kunststukje!!!!!!!
    Werkelijk fantastisch, daar zit heel wat tijd in denk ik..
    Maar je hebt ook wel iets neergezet hoor!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is met recht een kunstwerkje Tineke!! Wat gaaf, ik had hem inderdaad al een keer gezien bij Sandra en wat leuk dat jij hem dan kon gebruiken voor een verjaardag. Ik snap dat ze hem nog wel even op de kast te pronk wil zetten! Supergaaf gedaan! Wat fijn dat je even tijd hebt om te mailen.....hier genoeg thee in huis!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een kunststukje Tineke!! wat een werk moet het zijn geweest.
    Echt SUPER.
    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Tineke wat heb je dit mooi gemaakt. Wat een leuke details allemaal. Een schitterende creatie.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Tineke, mir fehlen die Worte, was ist das den für ein wunderschönes Stück, echt klasse
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat super gaaf is de naai tafel Tineke.
    Ik heb mijn ogen uitgekeken,wat apart !!!
    Hoe krijg je het weer voor elkaar ,een dikke 10 .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een kunstwerkje, prachtige decoratie in huis voor iemand die van naaien houdt. Echt prachtig

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke,
    Wat een geduld werkje, zó mooi gemaakt, het is echt prachtig gemaakt, leuk dat je ook aan het inkleuren bent geslagen, hier mag je trots op zijn, supermooi,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een geweldig;leuk werkstuk heb jij gemaakt... leuk dat je meedoet met de uitdaging bij YMAM..

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat prachtig werkstukje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow , wat mooi .
    Het is een heel werkstuk, maar wel een beauty.
    Om trots op te zijn .

    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een creativiteit Tineke, zo mooi gemaakt, ik heb genoten van je verhaal en de foto's en ik denk dat de ontvanger er reuze blij mee is

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WOW!! For et fantastisk prosjekt du har laget her!
    Klem, Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeeeeetje Tineke, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar. Prachtig, en zooooveel details. Het is gewoon ongelooflijk. Geweldig meid, dat doet niemand je zomaar eventjes na, ik in elk geval niet. Super toch, je mag trots op je zelf zijn !!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi tineke
    vrouwtje-vrouwtje wat ben je toch een ongelofelijke creabea want dit is weer een pracht-creatie waar best veel tijd in hebt gezeten maar door die foto's te bekijken ben ik aan het genieten!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja ik heb geen woorden hoor, zomaar "heel mooi gemaakt"is niet op zijn plaats! Ik weet niet wat ik er van moet zeggen, maar zoiets heb ik in al die jaren nog nooit langs zien komen, super, super en nog eens super, meer kan ik er niet van maken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk hoor en weer aan het inkleuren. Jawelllll Zie je wel ook dat is wel degelijk voor je weggelegd. Jij kunt alles. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Tineke. Wat prachtig heb je dit weer gemaakt! TOP. Wat een leuk cadeau ! mooi gemaakt, met hele mooie materalen en de kleuren zijn ook weer zo mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt, Tineke.
    Geen wonder dat de ontvangster er blij mee is.
    Het is een heel mooi geheel.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wauw, dat heb je prachtig gemaakt, ziet er super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Tineke,
    wauww supper mooi gemaakt
    wat een heel fijn cadeau om te ontvangen
    Prachtig!!
    groetjes martine
    http://kaartenparadijsje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ontzettend leuk gedaan Tineke!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou, als dat geen eerste prijs ergens oplevert!!!
    Wow, wat een geweldig cadeau heb je gemaakt, echt een juweeltje!!
    Toch maar vaker stempelen en kleuren, ha, ha!
    Echt schitterend!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende creatie Tineke ...ik heb met open mond alle fotodetails zitten bekijken....en kan niet anders zeggen dan G E W E L D I G ..... mooi
    een goed merk ook ...heb ik ook...hahaha
    Daar ga je zeker en vast mee scoren....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow ma!! Wat is tie gaaf geworden!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Stort og dejligt arbejde, jeg er sikker på du har nydt at lave den "lille systue" dejligt kreativ. knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ooooo, dit is weer een prachtige creatie, kan geloven dat ze daar blij mee was!
    Wat een freubelwerk is dit en tot in de kleinste details geweldig leuk gemaakt!
    Mooi papier en ook een leuk ingekleurde tilda!
    Super mooi!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een plaatje hij is weer helemaal top! en mijn kleur blauw super mooi gedaan! Hij is zoooo gaaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Tineke,
    Ik loop een beetje op achter zeg...verjaardagen, Olympische spelen en druk, druk, druk...kun je soms hebben hè. Ik heb je creatie natuurlijk wel al eerder zitten bekijken en het is een topper! Prachtig patroon van Sandra, ik heb hem ook in huis, maar tot op heden nog niets mee gedaan...maar gaat wel een keer gebeuren hoor!
    Ik vind jou gebruikte kleuren heel mooi en al die kleine details prachtig gewoon!! Dit moet gewoon een winnende creatie worden...veel succes met de challenges!! En zo houden je kinderen je bezig hè, hihi.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zo je bent lekker bezig geweest. En wat mooi zeg.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat ziet er mooi en leuk uit zeg! Geweldig gedaan met die grappige naaimachine en de singer tafel met laadjes.. Het Pion papier past er echt fantastisch bij. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Tilda's Town deze week.
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Tineke, heb genoten van de mooie foto`s wat een prachtige kaart, kan geloven dat ze daar blij mee was.is echt een pronk juweel. daar val je vast mee in de prijzen.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Deze had ik gemist, Blogger wil zo vaak niet meewerken! Maar ik zie hem nu, wat een onwijs gave creatie! Je hebt er echt een tafereeltje van gemaakt, zo schattig, er is van alles aanwezig voor de bezig naaister. Super Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow, this is an amazing project, so much work, love all the little details and perfect for our challenge! Thanks for joining in with our Sewing Room challenge at Totally Tilda :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Tineke wat een geweldige creatie heb je gemaakt.Ziet er super mooi uit,hoe krijg je het verzonnen zeg,echt crea hoor.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat schitterend zeg! Goed hoor. Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw wauw wauw echt super mooi
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij You Me and Magnolia
    Liefs en creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik vind dit zo ontzettend gaaf !!
    Dank voor het meedoen bij WLVC.
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een geweldig kadootje. Wat een creativiteit zeg, dat zie ik mij niet zo snel doen al heb ik in het verleden wel eens iets gemaakt in dezelfde trant maar dan iets met een winkel. Zie uit naar je volgende creaties. Groetjes Betha Horsmeier-Bouter. Als je het leuk vind om op mijn blog te kijken: http://monkeymickey.wordpress.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wow what a creation this is spectacular, it must have taken ages and a lot of patience too but all worth it
    Thanks for playing our sewing room challenge at Totally Tilda
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Stunning take on the sewing chall theme..love all the cute details & embellies..very creative

    Thanks for sharing with us at Totally Tilda chall

    smiles Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh my word this is amazing. I love all the little sewing room details you have added here. You must have so much patience. Gorgeous. Thanks for joining in with our Sewing Room challenge at Totally Tilda this time.
    hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wow! What a fantastic creation. So much detail, looks just like a sewing room. Thanks for sharing with us at Totally Tilda.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik heb je naaiatelier bekeken en wederom
    CHAPEAU!!!!!!
    En wat een geduldwerkje...........

    Groetjes en tot je volgende kunstwerk

    Marijanne

    BeantwoordenVerwijderen