woensdag 26 februari 2014

Man met klasse & stijl

Bedankt voor de leuke reacties op de foto's van onze kleindochter!
Bij de volgers zag ik weer nieuwe gezichten staan. Wat leuk dat jullie mijn blog volgen en veel kijkplezier.
Het mooie weer heeft mij wel weer nieuwe energie gegeven om aan de freubel te gaan maar ik kan daar nog niets van laten zien. 
Wel heb ik nog weer een kaartje van de demo, een mannenkaart.
Papiertjes komen uit paperpad "Abroad" van Authentique. Het plaatje (GH3110) is weer van Gerda.
Bij deze kaart vond ik het wel leuk om de Big Ben (CR1221) te gebruiken. Ook het mannensilhouet (LR0289) vind ik er wel bijpassen.
Een stukje filmstrip van Tim Holtz vast geniet. 
De gave tekststempel van Different Colors in de mini pocket watch van Tim Holtz, kraft gears van Dutch Doobadoo en de poststempel (CS0879) maken de kaart compleet. 

25 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt Tineke, leuke materialen en kleuren. Je vorige kaart is ook een schatje zeg, echt een voorjaarskaartje, leuk!
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook al weer zo een mooie mannenkaart .
    Helemaal mijn kleurtjes .

    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze mannenkaart is weer geweldig leuk. Ja was weer een knus dagje met Tessa, genieten hoor.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je heb weer een geweldig leuke mannenkaart gemaakt Tineke ....wat een mooie kleuren combi is dat bruin met blauw....Prachtig geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tineke, Your card is just beautiful!! I struggle with making male themed cards but you have given me much inspiration here! I will search for a car image and papers to match!! Gorgeous!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie mannenkaart weer Tineke.
    Heel apart alles bij elkaar !!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tineke wat ben je toch een kei in het maken van mannenkaarten!

    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en stoere vintage kaart super leuk altijd het reisthema!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een hele mooie kaart Tineke, en bedankt voor het meeleven na het overlijden van onze mem. Het gemis is erg groot, maar we proberen het weer op te pakken. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tineke wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.Het is altijd weer een feest om je voorbeelden te bekijken. Ik krijg er inspiratie door.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke, las net bij WLV dat je een prijs gewonnen hebt omdat je de meeste keren hebt meegedaan met de Challenge geweldig zeg. Gefeliciteerd.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een erg mooie kaart! Mooie vintagesfeer en erg leuke elementen op je kaart te bewonderen,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke. Deze kaart vind ik prachtig. Wat leuk gemaakt. Prachtige plaatje en heel erg mooi afgewerkt. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gossie-possie wat ben je toch een kanjer in het maken van mannenkaarten, dit is alweer zo prachtig exemplaar
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke,
    Super zeg !! wat een leuke mannenkaart, de filmstrip en de Big Ben, combineren erg mooi met het leuke plaatje en de gears zijn top,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is echt fantastisch. Super leuk zoals je de verschillende dingen hebt gecombineerd. Geweldige inspiratie zal ik maar zeggen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart!!! Al je kaarten en creaties zijn prachtig, werd eens tijd dat ik je volger ga worden, ;)
    Dus ben je gaan volgen hoor. Zag ook dat je de winnaar van de top drie bent van Duymelot, gefeliciteerd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer zo'n prachtige herenkaart!
    Mooi!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jee wat heb jij veel gemaakt voor die demo zeg!
    Deze mannenkaart is weer erg mooi met ook een prachtige afbeelding!
    Tot zooooo

    BeantwoordenVerwijderen